Beantwoord

HD-resolutie TV-app

  • 10 November 2021
  • 5 reacties
  • 1068 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Wat is in de nieuwe TV-app (die je op je TV installeert) de resolutie van de HD-kanalen?? is dit 1080p of 720p?

En wanneer worden in de toekomst 4k uitzendingen mogelijk?

icon

Beste antwoord door TMTV 10 November 2021, 16:43

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @GEJ,

In de tv-apps kun je dezelfde kwaliteit krijgen als op de tv-box, dus 1080p. Als het wifi-signaal zwak is, schakelt de app automatisch terug om haperingen te voorkomen. Om zeker te weten dat je de hoogste kwaliteit kunt halen, is het goed om te kijken hoe sterk de wifi op de plaats van de tv is, of nóg beter, om de tv bekabeld aan te sluiten.

Wat betreft 4K: voor zover ik weet, zijn daar nog geen plannen voor. Dat zal ermee te maken hebben dat er nog maar heel weinig in 4K wordt uitgezonden.

1080P is mooi, ik ga de TV sowieso bekabeld aanleggen met 1000mb abonnement. Dus normaal gesproken no worries!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @GEJ, klasse dat je om raad vraagt op de Community en fijn dat onze topper @TMTV je snel geholpen heeft!

Ik heb hier weinig meer aan toe te voegen, behalve dat we voor je klaarzitten met hulp indien je er met de installatie niet helemaal uitkomt of als je gewoonweg hulp kunt gebruiken bij iets anders. 

Er zijn inderdaad nog geen concrete plannen om 4K te gaan uitzenden, c.q. ondersteunen, deels omdat er nog maar weinig in uitgezonden wordt, deels omdat het nog niet volledig ondersteund wordt.

Heel veel plezier met jouw abonnement! 😄

Reputatie 3

Wat is in de nieuwe TV-app (die je op je TV installeert) de resolutie van de HD-kanalen?? is dit 1080p of 720p?

En wanneer worden in de toekomst 4k uitzendingen mogelijk?

Hoe kan ik zien welke resolutie mijn app gebruikt?

Reputatie 7

Hi @paulklaverstijn, goede vraag! Dit kun je op de volgende manier checken:

  1. Open het Account-menu van de App
  2. Druk op instellingen
  3. Selecteer dan de resolutie

Succes! 💪