Beantwoord

Herhalende opname verwijderen lukt niet bij

  • 1 February 2018
  • 2 reacties
  • 421 Bekeken

Ik heb een probleem met het aanpassen van een herhalend patroon aan opnames (bijvoorbeeld een programma dat elke dag of elke week gepland stond). als ik dan de opname probeer te bewerken kan ik kiezen voor "verwijderen herhalende reeks" maar als ik dit dan selecteer dan gebeurd er helemaal niets, ik kan er dus niet voor kiezen. er staat dan druk op "ok" om te bevestigen maar ik kan drukken wat ik wil, er gebeurd niets. dus blijft hij die programma's maar opnemen terwijl ik dat niet wil. Heeeeeel soms is het wel gelukt, maar dat is maar een paar keer voorgekomen dat het wel kon. wat kan hiervan de oorzaak zijn en hoe verhelp ik dit? ik verwijder nu handmatig al die opnames steeds en ook bij "gepland" probeer ik ze steeds op tijd weg te halen, maar het is wel erg omslachtig zo.

daarnaast heb ik het probleem dat de recorder aangeeft dat hij bijna vol zit (die balk is bijna helemaal roze) terwijl er hooguit voor 10 uur aan opnames opstaan, een paar maanden geleden kon ik veeeeel meer opnames kwijt, dus hoe is dat mogelijk?

hoop dat iemand de verlossende antwoorden heeft....
icon

Beste antwoord door Sander 1 February 2018, 14:46

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hoi NancyN,

De reset loopt op dit moment. De TV Box zou binnen enkele minuten weer beschikbaar moeten zijn. Kun je het de komende tijd in de gaten testen en laten weten of het nu weer probleemloos werkt? 🙂
Reputatie 7
Hoi NancyN,

Dat gaan we direct aanpakken! Ik heb deze informatie gevonden op onze servicepagina:

Opname bewerken
Wil je de eindtijd van een opname wijzigen of een herhaling inplannen? Of een opname stoppen of verwijderen? Selecteer dan de betreffende geplande opname in de "Gids" of in de "Mini Gids" en druk op "REC". Nu verschijnt de pop-up "Bewerk opname". Deze optie is ook te vinden via de programmainformatie van het op te nemen programma. Hierin kun je de geselecteerde geplande opname stoppen of verwijderen, een herhaling inplannen of eventueel ingeplande toekomstige opnames verwijderen. Hiermee verwijder je alleen de opnames van hetzelfde programma die herhaaldelijk ingepland zijn op dezelfde tijd en zender. Wil je de eindtijd wijzigen? Selecteer de optie "Eindtijd" en ga met de navigatieknoppen naar rechts om te verlengen en naar links om te verkorten.

Mocht dit nou niet werken, dan wil ik een fabrieksreset uitvoeren. Als de TV Box dan in de war is geraakt, brengen we hem op deze manier weer bij de les. Stuur hiervoor je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht aan mij (klik op mijn naam). 🙂

Reageer