Beantwoord

Hoera, vanaf vandaag 28 maart 2023 T-Mobile TV!

  • 28 March 2023
  • 2 reacties
  • 431 Bekeken

Goedendag T-Mobile TV!

Vandaag 28 maart 2023 is er gestart met T-Mobile TV! Ik heb op 22 maart een email gekregen dat we de hele dag de 28e géén tv hebben, prima. In die email staat dat teletekst niet meer ondersteund wordt en dat 7 dagen voor de verandering. Waarom denkt u dat NL nog steeds Teletekst heeft, omdat we niet zonder kunnen. al die info. Zolang Teletekst er is behoort u die ook te leverwen. in ieder geval met streaming. Gewoon er keihard afgooien is acociaal, heb er géén ander woord voor. Omdat u verplicht bent ondertiteling voor doven en slechthorenden door te geven is dit mogelijk maar T-mobile doet er niks mee hoe je die dan te zien krijgt. Dus zoek het maar uit. Geef in ieder geval Teletekst via een app door dan zijn duizenden mensen weer gelukkig. Hier een ongelukkige.

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 29 March 2023, 08:49

Bekijk origineel

2 reacties

Dank voor deze uitleg. Had naar mijn idee eigenlijk eerder moeten worden gegeven. Maar ik ben gered en tevreden nu.

 

Karel Jan de Krijger.

Reputatie 7
Badge +2

Hallo KarelJan,

Het klopt dat teletekst niet meer via T-mobile glasvezel wordt doorgegeven.

Voor de ondertiteling is een alternatief.

Via de rode knop op de afstandsbediening kom je in het menu "audio en ondertiteling" en kan je onder het kopje "ondertiteling" de "dovenondertiteling"selecteren. Als er dan ondertiteling beschikbaar is wordt deze getoond.

Voor de nieuwsberichten kan je de NOS teletekst app installeren op de smartphone of tablet.

Mvg. Marcel

Reageer