Beantwoord

Ik kan niet doorspoelen bij opnames in de cloud via de smarttv-app

  • 25 April 2024
  • 2 reacties
  • 25 Bekeken

Via de Odido-app op mijn Samsung Smart TV, kan ik opnames niet doorspoelen, de opname gaat telkens maar 30 seconden vooruit, in plaats van 2, 4, 8, 16, 32 of 64 keer zo snel. Met de app die op de Chromecast staat, lukt het doorspoelen wel, maar het lukt mijn Chromecast niet meer om verbinding met mijn WiFi te maken, dus ik ben weer aangewezen op de smarttv-app. Mijn smarttv is via een ethernetkabel aangesloten op mijn modem. Sinds 22 september 2023 ben ik klant bij Odido. Volgens mij heb ik hierover al vijf keer met de klantenservice gebeld elke keer zou ik terug gebeld worden, maar het is nooit gebeurd. Hoe kan ik eindelijk doorspoelen via de smarttv Odido-app?

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 25 April 2024, 15:34

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge

@Wendyha het doorspoelen op jouw Samsung TV met Odido TV werkt alsvolgt:

  • Bij elke korte druk op de [>>] knop spring je 30 seconden vooruit; dit kan je kort achter elkaar doen en zo spring je makkelijk én snel zo een paar minuten vooruit.
  • Afhankelijk van je Samsung afstandsbediening, kan je ook de doorspoelknop [>>] ingedrukt houden en start het doorspoelen automatisch tot je de knop weer loslaat.
  • Sommige Samsung afstandsbedieningen blijken lang indrukken op de [>>] knop niet te ondersteunen - en waarschijnlijk is dat bij jou het geval. Je kan dan gewoon de [RECHTS] knop van je navigatieknoppen lang ingedrukt houden om automatisch doorspoelen te starten.

Dankjewel. Ik heb die navigeerknop uitgeprobeerd en daarmee kan ik inderdaad vooruit spoelen, maar wel direct heel snel, ik kan niet kiezen voor 2x, 4x, 8x, 16x, 32x of 64x zoals via de Chromecast.

Reageer