-
-
is net lid geworden
-
0 reacties
Ik had gebeld met T-Mobile Klantenservice om mijn televisie abonnement aan te passen. Ik werd keurig geholpen door een telefonist, achteraf had ik me toch bedacht en beld de klantenservice om aan te geven dat ik toch mijn abonnement niet meer wil aanpassen. Door telefonist werd mijn bevestigt dat het in orde is en gerust tv kan kijken. paar dagen later krijg ik een bericht van t mobiele waarin staat dat ik de Tv box moet terug sturen.. ik dacht ik bel weer even om aan te geven dat ik de aanpassing heb geannuleerd en zonder tv box geen tv kan kijken. De mevrouw zei omdat de systeem dit doet moet dan de apparatuur ook terug, ik zei maar dan zit ik zonder tv, waar zij mij met een oplossing gerust stelt. ' ik stuur u een nieuwe tv box als u die krijgt moet u de oude terug sturen' maar gelijk de volgende dag, dus vandaag krijg ik dit bericht terwijl ik nog de apparatuur nog niet eens heb ontvangen
Beste Witberg,
We hebben je T-Mobile Thuis apparatuur nog niet ontvangen. Hier moeten we helaas kosten voor in rekening brengen. De boete voor het niet terugsturen van de apparatuur is € 90.00. Dit bedrag wordt verrekend met je abonnementskosten en eventuele gebruikskosten op je eerstvolgende rekening.