internet valt steeds weg/tv app

  • 7 February 2024
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Ik heb heel vaak dat enkele keren per dag de wifi gewoon stopt met de tv app. Ik kan elke keer 2 minuten tv kijken en dan valt het internet weer weg. Iemand die dit herkent? 

Tommie van Odido 2 maanden geleden

Hi @MetteOros, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Zou je mij alleen iets meer informatie willen geven hierover? Alvast bedankt.

  1. Wanneer gebeurt dit precies? (Bijvoorbeeld bij het aanzetten van de tv) 
  2. Krijg je een melding te zien? Zo ja, kan je een foto maken van de melding en deze delen?
  3. Kan je de tv bekabeld aansluiten op het modem? Krijg je dan nog steeds de melding?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MetteOros, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Zou je mij alleen iets meer informatie willen geven hierover? Alvast bedankt.

  1. Wanneer gebeurt dit precies? (Bijvoorbeeld bij het aanzetten van de tv) 
  2. Krijg je een melding te zien? Zo ja, kan je een foto maken van de melding en deze delen?
  3. Kan je de tv bekabeld aansluiten op het modem? Krijg je dan nog steeds de melding?

Ik kon de hele dag tv kijken en ineens begon het internet bolletje te knipperen om het modem & kreeg ik continu de melding dat het internet wegviel. Dan na paar minuten verbond hij weer en dan viel hij weer weg. Bekabeld gaat niet, dan moeten de kabels dwars door het huis heen om bij het modem te komen haha! Foto van de melding heb ik zo niet, zou ik evt kunnen maken.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @MetteOros, fijn dat je deze informatie deelt, dit helpt zeer! Ik heb een diepe duik in je verbinding gedoken en ik zie dat je verbinding sinds je post constant verbonden en online is geweest. Heb je in de tussentijd nog wegval van het internetlampje ervaren? In dat geval kan ik je ook aanraden om de witte Huawei Media Converter kort van het stroom af te halen aangezien deze al meer dan 4 maanden constant verbonden is.

Ik ben benieuwd, ik zie je graag weer zorgeloos genieten van de mooiste beelden!

Reageer