Beantwoord

Kanalen kloppen niet meer

  • 10 October 2023
  • 9 reacties
  • 58 Bekeken

Een aantal dagen geleden zitten mijn tv kanalen op de vreemdste plekken op mijn tv.Ook kan ik dit totaal niet veranderen. Ook vind ik NPO 1, SBS6 en History Channel nergens meer terug.

Hoe kan dat ineens?

Heel irritant.Help aub...

icon

Beste antwoord door Cristien 10 October 2023, 15:28

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @n.vos1969  Welkom bij Odido.

In de app kan je dat aanpassen. Zie mijn screenshot. Acount-favorieten-bewerken en schuiven.
Succes! 

 

Reputatie 7
Badge +16

Het lijkt er inderdaad op alsof je Favorieten aan hebt staan. Gebruik de tip van Cristien om dit te checken en aan te passen. Succes! 😄

Heel lief dat jullie zo snel reageren…

Alleen zit ik met het probleem dat ik mijn account niet in kan komen...werkt gewoon niets meer....heb zelf nu alleen nog maar NPO1 grrr...die staat overigens wel als enige in mijn favorieten…

Dus nogmaals help!!!!

Is er geen überhaupt reset knop of zo?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @n.vos1969, ik ben meteen voor je gaan kijken maar ik zie nu niks meer in je favorieten staan. Is het al gelukt? 

Ja klopt!

Dacht als ik dat deed dat ik misschien dan evt er wél weer in zou komen bij m'n account.Maar nee hoor..heb nu maar 1 kanaal...Wat kan ik nu nog meer doen in Gods naam?

Hoe kom ik anders UIT die favorieten überhaupt?

Nou...ODIDO app ff er af getrapt en er weer opgezet...Nu wél weer alle kanalen...kijk later wel weer verder,pfffff 7 uur gezeten...

Reputatie 7
Badge +16

@n.vos1969 Fijn dat het nu opgelost is! Soms loopt de app vast en werkt het het beste wanneer je deze opnieuw installeert inderdaad. Veel kijkplezier toegewenst! 

Reageer