vandaag wilde ik de 2e wedstrijd bekijken, maar nergens op de televisie waren de Fox kanalen te vinden die de Eredivisie wedstrijden vertoonden: alleen Fox 2 en 3 waren te zien, maar die toonden andere programma's.
Ik heb vervolgens proberen te bellen, om dit op te lossen, om de wedstrijd alsnog te kunnen zien. Er werd mij verteld dat het wat druk was en dat het meer dan 2 minuten zou duren, voordat ik aan de beurt was.
Ik heb vervolgens - tevergeefs - meer dan 30 minuten (!!) gewacht en vervolgens maar opgehangen, omdat ik toch niet geholpen werd.
Dit zijn naar mijn oordeel 2 tekortkomingen in de nakoming van de op T-mible rustende verplichtingen. Ik hoop dat het hier voorlopig bij blijft.
Vervolgens heb ik ook - net zoveel als velen met mij - op deze site een oplossing gezocht voor mijn problemen, maar deze niet gevonden en nauwelijks een manier kunnen vinden om mijn klacht in te dienen... Geen promo voor T-mobile en ik zal dan ook mijn review gaan plaatsen op de daartoe bestemde plaatsen, om aan te geven dat de service gerichtheid van T-mobile te wensen overlaat.
Voor nu wil ik graag een oplossing voor het probleem dat ik geen eredivisie wedstrijden kan kijken. Ik zal niet om een compensatie vragen, want ik heb inmiddels gelezen op dit forum dat T-mobile die toch niet geeft. Ik hoop dat er wel een oplossing komt, anders ga ik wel andere stappen overwegen..
Ik kijk uit nar uw reactie.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel