Beantwoord

MAC adres tv klopt niet

  • 3 September 2020
  • 2 reacties
  • 247 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo allemaal, 

 

Inmiddels ruim twee maanden geleden heb ik een abonnement afgesloten voor t-mobile thuis. Nu heb ik vanaf het begin geen TV. In eerste instantie door een kruising in het netwerk (blijkbaar was mijn aansluiting niet op het juiste adres geregistreerd). Vervolgens blijkt nu dat het MAC-adres van de TV-Box niet te kloppen waardoor ik niet kan inloggen. Uiteraard -weer- contact opgenomen met de klantenservice, blijkt dat de technische dienst op dit moment een verwerkingstijd heeft van 13 werkdagen. Natuurlijk mega-frustrerend omdat ik al vanaf begin juli geen TV-signaal heb en op de tv-anywhere-app aangewezen ben. 

Is er geen mogelijkheid dat, gezien het feit dat ik al twee maanden wacht op een fatsoenlijk TV-signaal, de technische dienst hier eerder mee aan de slag gaat? Bijna drie maanden wachten op een werkende verbinding is natuurlijk niet hoe het hoort. 

 

icon

Beste antwoord door len_tour 8 September 2020, 11:07

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @sjorsm, van harte welkom op de Community, top dat je ons gevonden hebt!

Het MAC-adres van je TV Box klopt niet omdat er sprake is van een kruising, die twee zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Dat maakt de situatie niet makkelijker, maar ik wil wel benadrukken dat die daarom niet overeenkomt. Excuses namens ons team voor de gang van zaken betreffende jouw TV-verbinding. De verwerkingstijd die daar bovenop komt, zorgt ook niet voor meer verdraagzaamheid. Ik ga kijken wat ik voor je kan doen en schakel een TV expert in. Hier kom ik uiterlijk maandag op terug. Dit is geen belofte met garanties, maar wel een toezegging dat ik er echt alles aan doe en de onderste steen boven haal voordat ik met een “nee sorry dit is het” aankom. 

Mocht ik je niet meer spreken vandaag: een prachtig weekend toegewenst! 🌞

Reputatie 1

Je kan tijdelijk een laptop, chromebook of computer aan de tv hangen. Misschien heb je een adapter nodig voor de hdmi maar die zijn via amazon.nl niet zo duur. Zo kun je via tv-anywhere wel tv kijken. Op een chromebook werkt de app ook.

Sommige tablets en telefoons kunnen ook HDMI uitsturen, dat zou ook moeten werken. Je hebt dan zeker een adapter of andere HDMI kabel nodig. Voor android kun je dan het beste de ‘tv anywhere’ app uit de playstore gebruiken. De website zegt dat hij niet wil draaien op mobieltjes maar wanneer je chrome in ‘desktop modus’ zet werkt het bij mij wel.

 

Succes

Reageer