Mediabox problemen

  • 27 March 2024
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Wij hebben sinds kort internet en TV van Odido.

Nu ging het allemaal niet zo heel soepel maar eindelijk is alles geïnstalleerd.

 

Mijn eerst klacht is eigenlijk dat onze Wifi speaker niet meer verbind met de modem, Jullie zouden deze updaten begin deze week maar is vooralsnog niet gebeurd. Dit is niet heel dringend maar wel erg vervelend.

Ik heb een extra abbonement afgesloten voor het opnemen en een media box. Nu hebben wij zo veel problemen met de mediabox dat hij eigenlijk niet eens goed te gebruiken is. We kunnen live TV niet pauzeren, als we een opgenomen progamma kijken dan doen verschillende functies het niet zoals terug gaan, volume, pauzeren. Ook komt het meerdere malen per dag voor dat er gewoon geen beeld is, ik moet de stekker eruit halen om weer beeld te krijgen.

Vind het eigenlijk belachelijk dat jullie nog geld vragen voor half werkende apparaten, wij zijn eigenlijk beta testers.

Hopelijk gaan jullie dit snel oplossen en worden wij gecompenseerd voor alle ongemakken.

Teresa van Odido 29 dagen geleden

Welkom op onze Community! @CaptYellowbeard

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je volop van onze diensten kunt genieten! 

Ik ben direct het systeem ingedoken om het te controleren, maar ik zie dat je de update al hebt ontvangen. Wil je het modem eens op de volgende manier een herstart geven? Ik weet zeker dat het dan moet lukken met verbinden! Reboot modem | Odido community

Betreft het Opnemen, klopt het inderdaad dat deze soms vastloopt of dat sommige functies op de afstandsbediening niet werken. In de update van 20-03-2024, in het Mediabox topic, staat dat dit met de volgende update zal worden opgelost. Wanneer deze precies wordt uitgerold, durf ik op dit moment niet te zeggen. Voor nu is de enige oplossing om de Mediabox te herstartten. In dit topic kun je alle updates volgen: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community.

Het is echter niet de bedoeling dat de Mediabox constant zwart beeld geeft, begrijp ik goed dat je dit ook ervaart tijden Live TV Kijken?

 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @CaptYellowbeard

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je volop van onze diensten kunt genieten! 

Ik ben direct het systeem ingedoken om het te controleren, maar ik zie dat je de update al hebt ontvangen. Wil je het modem eens op de volgende manier een herstart geven? Ik weet zeker dat het dan moet lukken met verbinden! Reboot modem | Odido community

Betreft het Opnemen, klopt het inderdaad dat deze soms vastloopt of dat sommige functies op de afstandsbediening niet werken. In de update van 20-03-2024, in het Mediabox topic, staat dat dit met de volgende update zal worden opgelost. Wanneer deze precies wordt uitgerold, durf ik op dit moment niet te zeggen. Voor nu is de enige oplossing om de Mediabox te herstartten. In dit topic kun je alle updates volgen: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community.

Het is echter niet de bedoeling dat de Mediabox constant zwart beeld geeft, begrijp ik goed dat je dit ook ervaart tijden Live TV Kijken?

 

Welkom op onze Community! @CaptYellowbeard

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je volop van onze diensten kunt genieten! 

Ik ben direct het systeem ingedoken om het te controleren, maar ik zie dat je de update al hebt ontvangen. Wil je het modem eens op de volgende manier een herstart geven? Ik weet zeker dat het dan moet lukken met verbinden! Reboot modem | Odido community

Betreft het Opnemen, klopt het inderdaad dat deze soms vastloopt of dat sommige functies op de afstandsbediening niet werken. In de update van 20-03-2024, in het Mediabox topic, staat dat dit met de volgende update zal worden opgelost. Wanneer deze precies wordt uitgerold, durf ik op dit moment niet te zeggen. Voor nu is de enige oplossing om de Mediabox te herstartten. In dit topic kun je alle updates volgen: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community.

Het is echter niet de bedoeling dat de Mediabox constant zwart beeld geeft, begrijp ik goed dat je dit ook ervaart tijden Live TV Kijken?

 

Ik ga de modem eens opnieuw opstarten.

 

Dit gebeurd vaak als we terug gaan naar live tv kijken of van live tv kijken naar iets dat we hebben opgenomen. Dan werkt niks meer en krijgen we zwart beeld.

Welkom op onze Community! @CaptYellowbeard

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je volop van onze diensten kunt genieten! 

Ik ben direct het systeem ingedoken om het te controleren, maar ik zie dat je de update al hebt ontvangen. Wil je het modem eens op de volgende manier een herstart geven? Ik weet zeker dat het dan moet lukken met verbinden! Reboot modem | Odido community

Betreft het Opnemen, klopt het inderdaad dat deze soms vastloopt of dat sommige functies op de afstandsbediening niet werken. In de update van 20-03-2024, in het Mediabox topic, staat dat dit met de volgende update zal worden opgelost. Wanneer deze precies wordt uitgerold, durf ik op dit moment niet te zeggen. Voor nu is de enige oplossing om de Mediabox te herstartten. In dit topic kun je alle updates volgen: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community.

Het is echter niet de bedoeling dat de Mediabox constant zwart beeld geeft, begrijp ik goed dat je dit ook ervaart tijden Live TV Kijken?

 

De update van de Modem is inderdaad eindelijk doorgekomen.

 

Maar die Media box problemen gaan mij echt te ver, elke avond moeten we dat ding 4 keer opnieuw opstarten omdat we opgenomen programmas niet meer kunnen pauzeren, terug of doorspoelen.

Kan ik iemand spreken die over de klachten en compensaties gaat? Jullie hadden dit best wel even mee mogen delen bij het bestellen van de mediabox waar gewoon betaald voor word dat het nog lang niet werkt zoals het zou moeten werken.

Ik heb me niet ingeschreven als Beta tester.

 

Reageer