Beantwoord

meerdere tv zenders doen het niet

  • 20 October 2023
  • 6 reacties
  • 563 Bekeken

Reputatie 1

RTL 4, 5, 7, 8, SBS6 & 9, Veronica, Net5, FOX, Paramount, comedy central en nog een paar anderen werken niet. Zender lijkt niet te laden, krijg melding “probeer opnieuw” maar dat geeft geen resultaat. Modem en app op tv al meerdere keren gereset. Zelfde resultaat op tv met tvbox. 

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 22 October 2023, 09:52

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Paul_Waalwijk, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik wil het graag onderzoeken. Heb je de app ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Daarnaast zie ik dat je verouderde TV Boxen hebt. Kan ik deze voor je omruilen voor nieuwe TV Boxen? Groetjes, Ishana

Reputatie 1

Hoi @Ishana van Odido,

zojuist de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar helaas hetzelfde resultaat. 
Omruilen mag, dankjewel. 
gr. Paul 

Reputatie 7
Badge +5

Dank @Paul_Waalwijk! Ik heb de TV Boxen meteen omgewisseld voor een nieuwer exemplaar. Deze werken beter op ons nieuwe TV platform dus ik weet zeker dat je hiermee geen problemen meer zult ervaren. Je ontvangt ze binnen vijf werkdagen. De oude hoeven we niet terug en kun je afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt!

Het is natuurlijk wel vreemd dat je het ook op de Odido TV app ervaart. De app heb je dus al eens volledig verwijderd. Heb je toen ook de televisie volledig van de stroom gehaald? Dit kan nog wel eens helpen. Is jouw televisie draadloos verbonden met het internet? Check dan of het wel werkt als je televisie bekabeld is verbonden via een kabel. Als het geen resultaat heeft, wil ik afspreken dat we eerst de werking van de nieuwe TV Boxen afwachten. Wil je mij dit laten weten?

P.S Heb je hetzelfde probleem via de Odido Online TV app? Download deze eens op een mobiel apparaat om dit te checken!

Reputatie 1

Dankjewel @Cheyenne van Odido 

TV is bekabeld aangesloten, ik had nog niet de TV volledig gereset, dat inmiddels gedaan en de zenders werken weer! 🎉

App op de telefoon heeft het altijd zonder problemen gedaan, zal verschil tussen Android (tv) en Apple (telefoon) zijn geweest. 
 

Zodra de nieuwe tv boxen binnen zijn, informeer ik je! Bedankt!

Hoi Odido, ik heb hetzelfde probleem

Reputatie 7
Badge +9

Hi @TonSt92, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je nog in bezit bent van onze oude TV Boxen, waaronder de Entone Amulet. Zal ik beide TV Boxen voor je omruilen naar de nieuwe Mediabox? Hiermee verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | Odido. Kan je mij laten weten of ik dit voor je kan doen?

Reageer