Beantwoord

Net5 (terugkijk) geluidsproblemen

  • 14 June 2022
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

Sinds een paar dagen als ik iets (terugkijk) van Net5, loopt het geluid niet synchroon met het beeld. 
Dit is niet 1 dag, of 1 programma, dit is nu al 3 dagen zo. 
 

Ik kijk via chrome, firefox en opera, en bij allemaal loopt het geluid niet synchroon. 
Dit is tot nu toe alleen bij deze zender, andere zenders heb ik dit probleem niet. 


Zojuist nu ook weer gekeken, met live tv van Nurses (programma boeit me niet maar test) en het loopt nog steeds niet synchroon, niet met live tv of terugkijken vanaf begin. 

icon

Beste antwoord door Boris 15 June 2022, 13:20

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @Nadinneke,

Thanks voor je duidelijke melding en signaal! Het probleem waar je tegenaan loopt, is een signaal wat we van deel van onze klanten hebben ontvangen. We zijn daarop een algemeen onderzoek begonnen, waarbij we hard bezig zijn om de oplossing te vinden. We zijn nog hard bezig, maar weet dat we eraan werken. Ik wil je bedanken voor je scherpe oog! 

Hoi @Nadinneke,

Thanks voor je duidelijke melding en signaal! Het probleem waar je tegenaan loopt, is een signaal wat we van deel van onze klanten hebben ontvangen. We zijn daarop een algemeen onderzoek begonnen, waarbij we hard bezig zijn om de oplossing te vinden. We zijn nog hard bezig, maar weet dat we eraan werken. Ik wil je bedanken voor je scherpe oog! 

Top, ik probeerde het al terug te vinden in dit oerwoud aan vragen maar kon het niet vinden, vandaar de nieuwe topic. 
Hopelijk wordt het snel opgelost voordat alle programma's na een week al niet meer terug te kijken zijn.