Beantwoord

nieuwe afstandsbediening

  • 4 November 2023
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

De afstandsbediening is kapot, nieuwe batterijen en reset werkt niet.

hoe kan ik deze bestellen?

klantnummer: B0008072387

icon

Beste antwoord door Johrick van Odido 7 November 2023, 11:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @rvgeene, ik wil je graag verder helpen en ervoor zorgen dat er zo snel mogelijk een nieuwe afstandsbediening jouw kant op komt! Ik kan alleen geen abonnement bij ons vinden via jouw e-mailadres. Het klantnummer wat je hier noemt komt niet overeen met een klantnummer van ons. Ik wil je daarom vragen om jouw klantnummer toe te voegen aan je profiel, zodat ik met je mee kan kijken! Dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odio → Meer → Mijn gegevens, bovenaan de pagina. Alvast bedankt!

Hallo Nora,

Ik stel de vraag namens mijn schoonmoeder en heb het klantnummer van haar factuur gebruikt.

Zij heeft een “Tele2 thuis” abonnement (televisie en internet).

Ik probeer voor haar een account op Odido aan te maken maar de geboortedatum wordt niet herkend.

Wat kan ik of kun jij doen om te zorgen dat er een afstandsbediening haar kant op komt?

 

Hartelijke groet,

Ruud

Reputatie 6
Badge +3

Hi @rvgeene

Wat lief dat je dit voor je schoonmoeder wilt regelen, Zo'n schoonzoon zou iedereen willen!

 

Ah, daar hebben we het antwoord! Het klopt inderdaad dat je geen Mijn Odido account kunt aanmaken voor een Tele2 Thuis product. Dit valt namelijk nog onder Tele2 en ook wij hebben geen toegang tot die systemen. Op de Odido Community kan ik je dus niet verder helpen. Wel heb ik een telefoonnummer voor je die je kunt bellen om dit in orde te maken. Mijn collega's van Tele2 Thuis zijn bereikbaar op 020 - 754 4444 tot 20:00 vanavond. 

Als wij in de toekomst nog iets voor je kunnen doen voor Odido Internet + TV of Mobiel, maak je dan een nieuw topic aan? Dan helpen we je met alle liefde verder. 

Reageer