Nieuwe klant, bijna elke avond een gecrashte TV box

  • 29 November 2023
  • 9 reacties
  • 108 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Goedenavond,

Sinds 20 oktober zijn we klant bij Odido. Bij het aanzetten van de tv moeten we bijna elke avond de TV box herstarten, anders hebben we geen beeld. Verder is hij een stuk trager dan de box van Delta die we eerst hadden.

Nu lees ik dat er een nieuwe versie uit is waarvan ik hoop dat deze beter is. Kunnen we misschien ruilen?

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hi @Pimxc, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat jij ongestoord tv kunt kijken. Ik heb je een nieuwe Tv box opgestuurd. Kan je mij een terugkoppeling geven, na de installatie, of deze wel goed werkt? Alvast bedankt!

Bekijk origineel

9 reacties

Tja bij deze vraag hoop ik natuurlijk dat Odido zelf reageert. Van de toch wel goede Delta Box is dit wel een stap terug. En knap frustrerend niet gewoon in 1x de tv te kunnen aanzetten.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Pimxc, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat jij ongestoord tv kunt kijken. Ik heb je een nieuwe Tv box opgestuurd. Kan je mij een terugkoppeling geven, na de installatie, of deze wel goed werkt? Alvast bedankt!

Alvast bedankt Tommie,

Ik ben nog benieuwd of je nu een mediabox hebt opgestuurd

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Pimxc, Tommie heeft inderdaad een kersverse Mediabox jouw kant op gestuurd. Ik hoop en verwacht dat ‘ie heel goed bij je in de smaak zal vallen. Ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe! 😊

Top!

Ik zal hier laten weten hoe hij bevalt😋

Beste Cal en Tommy,

De toegezonden nieuwe media box nu een klein weekje in gebruik. Wat een top ding!

Wij hebben een full hd Panasonic uit 2008 hangen die het nog steeds verbazingwekkend goed doet. Maar natuurlijk geen smart tv is. Daarom hing er al een Chromecast achter.

Met de nieuwe media box is onze tv nu ineens een smart tv. App's draaien er makkelijk op een het beeld is zeer scherp. Van zender wisselen gaat heel snel en de software wijst zichzelf. Ook de nieuwe afstandsbediening is heel handig met Bluetooth, richten hoeft niet meer.

Kortom, super blij mee. Hij werkt ook heel goed samen met m'n Samsung smartphone.

Ik laat weer wat horen als we hem wat langer in gebruik hebben.

De tv box is onderweg naar jullie, bedankt!

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben erg blij om te horen dat de nieuwe Mediabox goed bevalt @Pimxc. Veel kijkplezier!  📺

Beste Cal en Tommy,

Nog even een dingetje. Een dag na ingebruikname van de nieuwe media box hebben wij de oude TV Box teruggestuurd naar Odido.

Nu kregen we een mail dat jullie die nog niet ontvangen hebben. Gelukkig hebben we wel het verzendbewijs.

Moet ik nog iets ondernemen?

Groeten, Pim

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Pimxc, goed dat je dit checkt! Geen zorgen, de verwerking van deze zending kan altijd even duren. Vooral tijdens de feestdagen hebben we hier wat meer tijd voor nodig. Voor nu is mijn advies de mails te negeren. Heb je eind komende week nog geen bevestiging van de ontvangt, trek dan aan de bel. We zoeken je zending dan op via het verzendbewijs, dus hou deze zeker nog even bij je. Fijne dagen!

Reageer