Nieuwe mediabox geen geluid Bose speaker

  • 16 February 2024
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hierbij een probleem met de nieuwe mediabox.

.Alleen heeft hij problemen met mijn Bose speaker. Een enkele keer verbindt hij maar de laatste tijd geeft hij geen geluid als de Bose speaker actief is. Pas als hij uit is heb ik alleen geluid van de TV. De opties hierboven ook al geprobeerd (Passthrough) alleen werkt dit nog steeds niet. Zeer vervelend probleem, bij de vorige oude mediabox geen enkel probleem gehad. Zou fijn zijn als er een oplossing is.

Tommie van Odido 3 maanden geleden

Hey @Jornk, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat je volop kunt genieten van je speakers in combinatie met de Mediabox. Ik ben erg benieuwd hoe de vork in de steel zit, zou je mij iets meer informatie kunnen geven? Kan je mij vertellen over welke speaker het gaat en hoe je deze verbonden hebt met de Mediabox? Dan zal ik mijn best doen om je hier mee te helpen. Alvast bedankt.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Jornk, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat je volop kunt genieten van je speakers in combinatie met de Mediabox. Ik ben erg benieuwd hoe de vork in de steel zit, zou je mij iets meer informatie kunnen geven? Kan je mij vertellen over welke speaker het gaat en hoe je deze verbonden hebt met de Mediabox? Dan zal ik mijn best doen om je hier mee te helpen. Alvast bedankt.

Reageer