Beantwoord

Nog geen internet en tv

  • 9 December 2022
  • 7 reacties
  • 110 Bekeken

Hoelang duurt het eer ik weer internet en tv kan gebruiken. TMobile zeg dat de storing van 9/12 is verholpen.

nou heb nog steeds niets. Geen netflix pathé thuis youtube. Kan op mn mobilel tv anywhere kijken. That’s all. Ga niet blij het weekend in al 2 dgn zonder.

icon

Beste antwoord door Lisa 12 December 2022, 15:43

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heb je jouw router al een keer uit en aangezet?

Hoi Eric, 

ik heb alles al gedaan. Div malen de klantenservice vertelde me dat het allemaal door de update komt van 7op8 dec en dat ze niet weten hoelang het gaat duren. 🤷‍♀️ik zou bericht ontvangen waanneer het is opgelost. Nou niet….! Heb nog steeds geen internet tv. Kan alleen op mn telefoon tv kijken. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Thea12345 

Betreft dit glasvezel of DSL en welke lampjes zie je branden, knipperen of uit op de mediaconverter? Controleer ook of de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van de router loopt.

Sorry Wagges 

de meldingen stonden in de spambox. Het is glasvezel. Er is een ticket aangemaakt ik word op afstand geholpen en anders een monteur. Maar wanneer geen idee. 🤷‍♀️

fijne provider 😞
 

Reputatie 7

Hi @Thea12345, hartstikke goed dat je via deze weg aan de bel trekt! Ik had gehoopt dat je het weekend met een perfecte verbinding in zou gaan. Excuses voor het ongemak. Ik ben direct met je mee gaan kijken of ik al een update met je kan delen, maar het issue is momenteel nog in onderzoek. De technische dienst gaat er alles aan doen om jou zo snel mogelijk online te krijgen. Zodra er een update gereed is, dan zal die met jou worden gedeeld. Ik zie dat je een Unlimited mobiel abonnement hebt. Maar kan ik je eventueel verblijden met een Unlimited Data voucher? Wanneer je deze voucher activeert, hoef je niet tussentijds je GB's op te hogen, zoals bij een normaal Unlimited abonnement moet. Ik wil namelijk dat je zo min mogelijk hinder ervaart deze dagen! ❤

Heel fijn Lisa een voucher maar heb 10Gb p dag dus hoef geen voucher. Ben wel beetje klaar met T mobile de monteur komt “20 december al “ in deze tijd is dat onacceptabel dat je van 8december tot 20 december zonder internet en tv komt te zitten. Als het dan ook op is gelost. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Thea12345, ik ben het zeker met je eens dat 20 december vanaf 8 december gezien aan de late kant is - daar is ook verder geen excuus voor. Het enige is dat we in december een ontzettend drukke periode hebben waarin monteurs vaak redelijk volgepland zijn. Desalniettemin is twaalf dagen zonder verbinding in de moderne tijd simpelweg te lang, daar kunnen we kort of lang over doen, maar dat is gewoon een feit. Sorry dat het zolang heeft moeten duren. 

Wat betreft de voucher: 10GB is een hoop, houd er echter wel rekening mee dat je met een Unlimited Internet voucher letterlijk onbeperkt gebruik kunt maken van Internet en dat je nooit MB's hoeft aan te vullen gedurende deze periode (zeven dagen lang). Dit kan voor thuis- en of schoolwerk zeer fijn werken; ook wanneer je meerdere apparaten op de mobiele hotspot aansluit en zeker bij streamen. Mocht je er toch nog gebruik van willen maken, laat het alsjeblieft weten, dan stuur ik je direct een voucher toe per privébericht! 

Reageer