Beantwoord

Odido app op tv

  • 7 April 2024
  • 15 reacties
  • 104 Bekeken

Ik heb 2 LG tv`s en hierop de odido app geïnstalleerd, wanneer ik een andere app afspeel en weer terug naar de Odido app wil dan krijg ik 3 puntjes te zien op mijn tv`s en moet ik de tv`s opnieuw opstarten om vervolgens weer de app op te starten.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen of heeft iemand hier ook last van, want naar mijn mening ligt dit aan de app.

icon

Beste antwoord door nijnatten 25 April 2024, 13:23

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @nijnatten 

Goed dat je hierover aan de bel trekt, dit is namelijk niet de bedoeling. Ik help je graag verder, zodat je weer optimaal kunt genieten van TV kijken!

Heb je al eens geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Zo niet, wil je dit dan eens proberen?

Mocht dit niet voor verbetering zorgen, wil je dan een filmpje maken van het probleem? Je kunt deze met mij delen middels een WeTransfer link. Alvast bedankt voor de moeite!

Daarnaast wil ik je vragen om de volgende vragen te beantwoorden?

  • Welke afstandsbediening gebruik je?
  • Welk type LG TV heb je?
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV?
  • Wat is de software versie?
  • Welke versie van de Smart TV app heb je geïnstalleerd? In de app kun je dit vinden onder Account > Instellingen > Over.
  • Sinds wanneer ervaar je deze problemen?

Ik sta klaar om je verder te helpen! 

Waar kan ik de We Transfer link vinden??

 

Zie hier de afstandsbediening en tv model

Reputatie 6
Badge +2

Dank je wel voor je terugkoppeling! @nijnatten 

Het filmpje kun je met mij delen middels de WeTransfer link. Je kunt deze aanmaken op deze website: 

Klik onderaan de pagina op ‘Ik wil alleen bestanden versturen’ > Upload bestanden > vul de aanvullende gegevens in. 

Je kunt twee keer je eigen e-mail invullen, zodat de link naar jou wordt verstuurd. Daarna kun je deze met mij delen in dit topic. Alvast super bedankt voor de moeite! 

Laat je het mij weten als je zo ver bent?

Het zal wel aan mij liggen maar “ik wil alleen bestanden versturen” zie ik niet staan.

Link naar filmpje is: https://we.tl/t-aL1KNXv1EH

Had een WeTranfer link geplaatst maar die zie ik niet meer.

Reputatie 7
Badge +9

Hij was als spam gemarkeerd @nijnatten, ik heb hem goedgekeurd. Ik mis nog een aantal cruciale vragen voordat ik dit door kan zetten. Zou je de volgende informatie nog met mij willen delen? Dan zet ik het voor je door!

  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV?
  • Wat is de software versie?
  • Welke versie van de Smart TV app heb je geïnstalleerd? In de app kun je dit vinden onder Account > Instellingen > Over.

 

Besturingssysteem is: WebOS

Sofware versie: 05.30.45

app versie: 2.0.3583

2e tv met hetzelfde probleem is:

Ook LG UN81006LB

Besturingssysteem: WenOS

Software versie: 04.50.56

app versie: 2.0.3583

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor je snelle reactie en de gegevens van je tweede televisie @nijnatten! Ik heb het voor je doorgezet naar onze techneuten. Zij zullen het voor je gaan onderzoeken. 

Zou binnen 3 dagen bericht krijgen maar inmiddels 5 werkdagen verder en nog niets gehoord, hoe kan dit Odido????

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @nijnatten, goed dat je hierop terug komt, ik geef je graag duidelijkheid! Het probleem dat we hebben gevonden met je Smart TV App wordt verholpen met de eerstvolgende software update. Wij zijn de nieuwe software nu uitvoerig aan het testen per model en wij hopen snel de update vrij te kunnen geven. Omdat dit afhankelijk is van de testresultaten kan ik je lastig een datum geven waarop dit is opgelost, maar houd er rekening mee dat dit al gauw een paar weken kan duren.

Wij zijn erop gebrand om dit snel voor je op te lossen, wij hopen je app heel snel te kunnen updaten!

Hoi @nijnatten, goed dat je hierop terug komt, ik geef je graag duidelijkheid! Het probleem dat we hebben gevonden met je Smart TV App wordt verholpen met de eerstvolgende software update. Wij zijn de nieuwe software nu uitvoerig aan het testen per model en wij hopen snel de update vrij te kunnen geven. Omdat dit afhankelijk is van de testresultaten kan ik je lastig een datum geven waarop dit is opgelost, maar houd er rekening mee dat dit al gauw een paar weken kan duren.

Wij zijn erop gebrand om dit snel voor je op te lossen, wij hopen je app heel snel te kunnen updaten!

 

Na nieuwe update Odido app lijkt het probleem te zijn opgelost, mocht het probleem toch niet helemaal te zijn opgelost laat ik het weet, maar vooralsnog gaat het goed. Toppie Odido

Reputatie 6
Badge +2

@nijnatten Echt heel fijn om te lezen dat het probleem is opgelost, ik wens je weer veel kijkplezier! 😀

Uiteraard sta ik altijd voor je klaar mocht je mij in de toekomst nodig hebben. Ik doe het graag!

Reageer