Odido online tv

  • 15 January 2024
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb een Google pixel tablet. Het installeren van de odido online tv app lukt. Alleen het starten van de app lukt niet.

Ik krijg dan een foutmelding dat de app steeds afsluit. Ook het opnieuw opstarten van de tablet heeft geen resultaat.

Hierdoor kan ik geen online tv kijken op mijn Google pixel tablet.

Als ik de app op een Samsung Galaxy s8 installeer dan lukt het allemaal wel om tv te kijken. De Samsung tablet is overigens van een vriend van mij.

Het probleem ligt mijns inziens bij het ontwikkel team van de odido app. Die de app geschikt maken voor de Google pixel tablet.

Ik heb overigens deze vraag meerdere malen bij het helpcentrum van odido neergelegd er werd dan beloofd dat ze de melding door zouden zetten naar het ontwikkel team echter tot op heden nog geen resultaten.

Bestaat er toevallig een workout die iemand kent?

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

S.

TMTV 4 maanden geleden

Hoi @Shyam,

Werkt de webversie wel? Die kun je vinden op tv.odido.nl. Hoewel het via de app ook zou moeten werken, is dit hopelijk een tijdelijke oplossing tot de app gefixt is.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Shyam,

Werkt de webversie wel? Die kun je vinden op tv.odido.nl. Hoewel het via de app ook zou moeten werken, is dit hopelijk een tijdelijke oplossing tot de app gefixt is.

Reageer