Beantwoord

Omruilen TV Box

  • 30 November 2023
  • 13 reacties
  • 256 Bekeken

Zou u dit voor mij met klantnummer XXXXXX de tv box willen omruilen voor de mediabox?

De huidige box werkt zeer traag en blijft lang vasthangen voor hij opstart, vaak op het scherm met klok synchronisatie. Ook reageert hij vaak niet op de afstandbediening terwijl hij aan staat. De stekker moet er dan uit worden getrokken. De TV app op de LG is niet te openen nadat een andere app geopend is. Ik kan nu niet op hetzelfde apparaat Netflix en tv kijken. Hierdoor zou ik 10 keer per dag de tv aan en uit moeten zetten om te kunnen switchen tussen netflix en Odido. Dit is niet echt bevorderlijk voor de levensduur van de tv.

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

icon

Beste antwoord door peter-keetfm 1 December 2023, 22:58

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@Wou987 Super leuk dat je geïnteresseerd bent in onze nieuwe Mediabox! Op dit moment zitten we met een beperkte voorraad waardoor we niet alle klanten kunnen omwisselen. Volgende week hebben we een beter overzicht van de voorraad en wellicht is het dan mogelijk om de TV Box om te ruilen voor de nieuwe Mediabox. Zou je volgende week opnieuw aan de bel willen trekken? 

@Wou987 Super leuk dat je geïnteresseerd bent in onze nieuwe Mediabox! Op dit moment zitten we met een beperkte voorraad waardoor we niet alle klanten kunnen omwisselen. Volgende week hebben we een beter overzicht van de voorraad en wellicht is het dan mogelijk om de TV Box om te ruilen voor de nieuwe Mediabox. Zou je volgende week opnieuw aan de bel willen trekken? 

Is het wel mogelijk om de box voor een oud model om te ruilen in afwachting van de voorraad? Hopende dat dat de problemen met de huidige box oplost…

@Teresa van Odido of @Tommie van Odido zou een van jullie ons hier aub mee kunnen helpen zodat we weer gewoon tv kunnen afwisselen met Netflix zonder de tv aan en uit te hoeven zetten en zonder dat de box zeer traag opstart en voortduren vastloopt?

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb je de Mediabox opgestuurd @Wou987! Hopelijk lost dit al je problemen op. Je ontvangt hier zometeen een bericht over. 

Hoi @Tommie van Odido 

Ik wil niet ongeduldig over komen maar is de bestelling van mij goed door gekomen.?

 

Reputatie 5

@peter-keetfm de nieuwe Mediaboxen worden inderdaad met wat vertraging uitgeleverd. Het kan dus even duren voordat ze echt onderweg zijn. 

@ItsNaud 

Het komt goed wat ik wel verwacht had.

Maar helaas geen communicatie via de mijn Odido app.

Krijg net via de DHL app bericht dat er een pakket onderweg is.

 

Reputatie 5

@peter-keetfm heb je ook geen mail gehad dat het pakket is aangeboden aan de vervoerder met een track and trace? Anders is dat inderdaad niet erg handig nee. Wel fijn dat hij verzonden is, laat je ons weten wat je van de nieuwe Mediabox vindt? Veel plezier er mee!

@ItsNaud 

Jazeker krijg ik netjes emails van DHL.

Dat krijg ik bij elk pakket.

Zo,n punt is het niet maar wou het aangeven dat het via Odido app zelf niet aangegeven wordt.

Wat betreft de nieuwe box is voor mij even proberen.

En laat het weten hoe het bevalt.

Ik draai alles al op Android/Google TV.

En dan nog de hoop op 6 apparaten i.p.v. 4.

Dit verzoek staat ook hier.

 

Ik krijg nu netjes een email van Odido en in de app staat het nu ook correct.

Sorry voor mijn Ongeduld.

 

Reputatie 5

@peter-keetfm ik vind je niet ongeduldig hoor. Het was anders goede feedback geweest als je geen communicatie vanuit Odido had ontvangen mbt je pakket. Fijn weekend!

@Tommie van Odido ik heb nog geen bericht ontvangen dat hij onderweg is. Op Mijn Odido staat ook nog niet dat hij verzonden is. Zou je kunnen checken of dit goed gaat?

Reputatie 7
Badge +9

De verzendorder ligt bij onze logistiek @Wou987! Ik ga er vanuit dat hij morgen of overmorgen verzonden wordt. 

Reageer