Beantwoord

Omruilen tv box

  • 31 December 2023
  • 5 reacties
  • 63 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Master Poster
  • 14 reacties

Ik heb nu een oude tv box, en zou deze graag om willen ruilen voor de nieuwe mediabox. 

Is dit mogelijk?

Mijn afstandsbediening van de oude tv box werkt ook niet meer goed. De standby knop van de tv box werkt soms niet.

Nu laten we de tv box meestal maar aanstaan, voor we het dadelijk niet meer aan krijgen... 

 

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 2 January 2024, 11:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Blex, goede vraag! Ik zou de TV Box voor je om kunnen ruilen, maar dan moeten we wel iets afspreken. Momenteel krijg je de TV Box die je hebt namelijk gratis (deze is € € 5 maar je krijgt ook € 5 korting). De Mediabox kost € 2,50 per maand. De korting die je krijgt die zal vervallen omdat deze niet voor de Mediabox geldt. Ik wil je wel tegemoet komen en kan daarom voor een jaar € 2,50 vergoeden. Dit betekent dat ik in één keer € 30 vergoed en je dit dus op je eerst volgende rekening terug krijgt. Je krijgt dan niet meer een maandelijkse korting, maar eenmalig een compensatie.

Mag ik dit in orde maken? Geef mij dan een seintje. Wil je het niet, dan kijk ik met alle liefde mee naar het probleem met de afstandsbediening en waar je mogelijk tegenaan loopt!

Reputatie 2

Dag Cheyenne van Odido!

Klinkt netjes!

Alleen heb ik een vraag, is dit dan gebonden aan een nieuw jaarcontract?
Ik ben zeer tevreden met Odido, alleen ben ik me toch een beetje aan het oriënteren bij andere providers.

Ik zie namelijk best veel aanbiedingen die me een stuk goedkoper uitvallen.
Zit alleen hier goed, en zal niet zomaar overstappen.
Maar schijnbaar loont het, als je een jaar bij een ander gaat, en daarna dan weer terug komt.
Ivm de kortingen die je dan weer krijgt.

Ben niet van plan snel over te stappen, maar hou de optie wel graag even open.

Zit hier een jaarcontract bij, dan laat ik het liever zoals het is.

Maar ik hoor dat dan wel eerst even van je.

 

Alvast bedankt voor het snelle antwoord!

Mvg Alex de Gier

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Blex, het simpele antwoord op je vraag is: Nee, je zit niet ineens vast aan een nieuw jaar contract.

Ik zie dat je sinds 2019 geen contractverlenging hebt gedaan, wellicht is het leuk om een gesprekje aan te gaan met onze sales-afdeling om te kijken wat voor leuke deals er mogelijk zijn voor jou als bestaande klant. Mits je een contractverlenging aan wilt gaan natuurlijk. 

 

Zal ik je de nieuwe Mediabox opsturen en de kosten vergoeden? 

Reputatie 2

Dag Tommie van Odido!

Stuur maar op! Ik vind het een net aanbod!

En hoe ga ik zo gesprekje aan?? 😅😉

Vind de kortingen die ik al krijg netjes hoor, maar als er leuke deals te sluiten zijn, ben ik wel oor!

 

Ik hoor het nog wel!
En bedankt alvast!

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Blex, ik heb gelijk een nieuwe Mediabox voor je geregeld! Zodra deze onderweg is, ontvang je een e-mail van DHL met een track-en-trace code zodat je het pakket kan volgen. Ook krijg je van ons een QR code om de oude TV Box te retourneren. Ook heb ik de vergoeding voor je in orde gemaakt, hier krijg je ook een bevestiging van. Deze vergoeding zal worden verrekend met de factuur van februari.

Je kan contact opnemen met mijn collega's van de sales afdeling door te bellen naar 0800-0092. Zij kijken dan met alle liefde met je mee naar wat de mogelijkheden voor je zijn! 😄

Reageer