ONLINE TV alleen npo 1 2 3

  • 22 April 2024
  • 8 reacties
  • 47 Bekeken

Beste Mensen

Via de laatste EDGE browser start ik online TV van Odido, ik kan daar alleen NPO 1 2 en 3 zien de rest blijft op het loading symbool staan.

ik zit bekabeld aan de router, dus het is geen wifi probleem. ook even geprobeerd op mijn werk, precies hetzelfde probleem.

op de telefoon en op tv boxen geen probleem.  

wat is hier aan de hand?

Teresa van Odido 11 dagen geleden

Welkom op onze Community! @Zappelin 

Goed dat je hierover aan de bel trekt, dit is namelijk niet de bedoeling. Ik help je graag verder, zodat je weer van alle zenders kunt genieten! 

Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag!

  • Welk merk en type apparaat gebruik je?
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem? 
  • Werkt het wel in een andere browser?

 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Zappelin 

Goed dat je hierover aan de bel trekt, dit is namelijk niet de bedoeling. Ik help je graag verder, zodat je weer van alle zenders kunt genieten! 

Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag!

  • Welk merk en type apparaat gebruik je?
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem? 
  • Werkt het wel in een andere browser?

 

Welkom op onze Community! @Zappelin 

Goed dat je hierover aan de bel trekt, dit is namelijk niet de bedoeling. Ik help je graag verder, zodat je weer van alle zenders kunt genieten! 

Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag!

  • Welk merk en type apparaat gebruik je?
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem? 
  • Werkt het wel in een andere browser?

 

Thuis een Dell XPS 27 AIO, vast bekabeld, hier op mijn werk om even te testen een HP.
op beide krijg ik wel een verbinding en kan ik NPO 1 2 en 3 kijken (en waarschijnlijk wat regionale zenders) , de commerciële zenders doen het niet.

en we gebruiken Edge, zowel thuis als op het werk. Ik kan nu niet even een andere browser testen, maar het zou gek zijn dat een browser bepaalt wat je wel en niet kan zien. lijkt me eerder een setting in mijn profiel bij Odido.

Het probleem heb ik gisteren ontdekt ( ik wilde de bekerfinale kijken), vanmorgen was het nog steeds zo.

   

Welkom op onze Community! @Zappelin 

Goed dat je hierover aan de bel trekt, dit is namelijk niet de bedoeling. Ik help je graag verder, zodat je weer van alle zenders kunt genieten! 

Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag!

  • Welk merk en type apparaat gebruik je?
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem? 
  • Werkt het wel in een andere browser?

 

Thuis een Dell XPS 27 AIO, vast bekabeld, hier op mijn werk om even te testen een HP.
op beide krijg ik wel een verbinding en kan ik NPO 1 2 en 3 kijken (en waarschijnlijk wat regionale zenders) , de commerciële zenders doen het niet.

en we gebruiken Edge, zowel thuis als op het werk. Ik kan nu niet even een andere browser testen, maar het zou gek zijn dat een browser bepaalt wat je wel en niet kan zien. lijkt me eerder een setting in mijn profiel bij Odido.

Het probleem heb ik gisteren ontdekt ( ik wilde de bekerfinale kijken), vanmorgen was het nog steeds zo.

   

zojuist even in Firefox geprobeerd en daar werk het wel ?!

Welkom op onze Community! @Zappelin 

Goed dat je hierover aan de bel trekt, dit is namelijk niet de bedoeling. Ik help je graag verder, zodat je weer van alle zenders kunt genieten! 

Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag!

  • Welk merk en type apparaat gebruik je?
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem? 
  • Werkt het wel in een andere browser?

 

Thuis een Dell XPS 27 AIO, vast bekabeld, hier op mijn werk om even te testen een HP.
op beide krijg ik wel een verbinding en kan ik NPO 1 2 en 3 kijken (en waarschijnlijk wat regionale zenders) , de commerciële zenders doen het niet.

en we gebruiken Edge, zowel thuis als op het werk. Ik kan nu niet even een andere browser testen, maar het zou gek zijn dat een browser bepaalt wat je wel en niet kan zien. lijkt me eerder een setting in mijn profiel bij Odido.

Het probleem heb ik gisteren ontdekt ( ik wilde de bekerfinale kijken), vanmorgen was het nog steeds zo.

   

zojuist even in Firefox geprobeerd en daar werk het wel ?!

OK ik ben nu thuis, en ook daar met firefox geprobeerd, ook thuis werkt dat, Edge nog steeds niet. Geen idee welke setting in Edge dit veroorzaakt. Voor mij is het totaal onlogisch dat de ene zender wel werkt en de andere niet.   
 

Reputatie 7
Badge +6

@Zappelin Is het nog gelukt om het in Edge aan de praat te krijgen? Zo niet, kun je in Edge eens naar edge://flags gaan? Daar kun je bovenin zoeken naar ‘drm’. Zet vervolgens beide instellingen op ‘Enabled’ en start Edge opnieuw op. Lukt het nu wel?

@Zappelin Is het nog gelukt om het in Edge aan de praat te krijgen? Zo niet, kun je in Edge eens naar edge://flags gaan? Daar kun je bovenin zoeken naar ‘drm’. Zet vervolgens beide instellingen op ‘Enabled’ en start Edge opnieuw op. Lukt het nu wel?

@tmtv 
die instellingen staan zo:

 

en dat werk dus ook niet, ik merk dat ik ook geen opgenomen programma's kan afspelen. 
dit lukt allemaal wel in firefox, Ik vind het echt raar dat dit “opeens” gebeurt

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Zappelin, interessant vraagstuk dat je voorschotelt, ik durf ook niet meteen te zeggen waar het aan ligt. Ik neem aan dat je ook niet recent bijvoorbeeld een extension hebt geïnstalleerd op Edge? Zou je voor de zekerheid je cookies in Edge kunnen verwijderen?

Ik ben benieuwd waar het aan blijkt te liggen, ik denk graag met je mee! 🙂

Hoi @Zappelin, interessant vraagstuk dat je voorschotelt, ik durf ook niet meteen te zeggen waar het aan ligt. Ik neem aan dat je ook niet recent bijvoorbeeld een extension hebt geïnstalleerd op Edge? Zou je voor de zekerheid je cookies in Edge kunnen verwijderen?

Ik ben benieuwd waar het aan blijkt te liggen, ik denk graag met je mee! 🙂

Hi @Cal van Odido 

Ik wordt niet zo blij van verwijderen van cookies, diegene die ik wel accepteer wil ik ook echt behouden. Anders is er weer een hele rij sites waar ik van alles moet instellen. Alleen de cookies van odido is waarschijnlijk geen optie.

 

Reageer