Beantwoord

opnamefunctie verdwenen

  • 19 February 2020
  • 5 reacties
  • 242 Bekeken

Waarom is de opnamefunctie uit mijn mediabox verwijdert?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 21 February 2020, 13:45

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @megasponsor,

 

Welkom op de Community, hier helpen we elkaar graag aan oplossingen! Geen zorgen, het verdwijnen van de opnamefunctie zal een tijdelijke hapering zijn. We komen er samen altijd uit! :smile:

Heb je al geprobeerd om het modem van de stroom te halen?

  1. Haal de stekker uit het stopcontact
  2. Wacht minimaal 10 seconden.
  3. Stop de stekker weer terug.

Als dit geen effect heeft, probeer dan een reset van de gebruikersinterface uit te voeren. Dit doe je met onderstaande stappen:

 

► Hoe doe ik dat?

1. Ga naar Menu
2. Klik op Instellingen
3. Klik op Systeeminformatie

4. Klik op Herstart
5. Klik op Herstart gebruikersinterface


De interface zal nu herstarten dit kan tot 2 minuten duren. 3 puntjes verschijnen linksboven in beeld.

 

Mocht ook dit niet baten, dan voer ik graag een factory reset voor je uit. Als het niet lukt, dan hoor ik het graag. De Community zit altijd voor je klaar!

 

Dankjewel voor de tips, beide heb ik gedaan doch na de laatste update ca: 2 weken geleden was in eens de opnamefunctie verdwenen, kan ook de opgenomen films niet meer afspelen.

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor de terugkoppeling, dan gaan we over op een andere oplossing! Zou je voor de zekerheid ook je TV Box even van de stroom willen halen en de netwerkkabel af willen koppelen? Sluit daarna de stroom weer aan en zet de TV Box aan. Je krijgt dan de melding 'no ethernet cable detected' te zien. Sluit dan ook de netwerkkabel weer aan. Ik hoor graag of het daarmee gelukt is!

Zo niet: mag ik dan een factory reset uitvoeren op jouw TV Box? Hiermee worden wel alle opnames gewist en wordt alles teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Omdat de Amulet (box met recorder) niet zomaar teruggezet kan worden naar de fabrieksinstellingen, maar hiervoor een speciaal verzoek naar onze techneuten wordt ingediend, kan het 3 tot 5 werkdagen duren voordat je effect ziet. Binnenkort gaan we over tot opnemen in de cloud dus dan zul je hier geen last meer van hebben, gelukkig. Sorry voor het ongemak!

Heb gedaan wat je zei maar geen resultaat, dus voer maar even een factory reset uit….

Gerrit

Reputatie 7
Badge +16

Dat is erg jammer, dan gaan we de technici inschakelen. Ik heb het aan hen doorgespeeld, zij zullen jouw box op afstand een harde reset (factory reset) geven. Dit kan 3 tot 5 werkdagen duren. Hierna zal alles weer werken als voorheen! 

Reageer