Beantwoord

Opnames sorteren naar seizoen-aflevering van serie

  • 8 October 2023
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo, 

Ik heb gezocht op dit forum, maar kon het niet vinden. Mocht ik een vraag stellen die al eerder is gesteld, kan iemand me dan naar dat topic verwijzen? 

Ik vraag me af of in de Odido TV app op een smart TV het mogelijk is om opnames standaard te sorteren naar seizoen en aflevering? Ik neem veel series op en dan is het nu vaak zoeken naar de juiste aflevering.

icon

Beste antwoord door TMTV 9 October 2023, 00:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Wolvy,

Welkom op de Community!

Meestal worden series wel in de juiste volgorde uitgezonden, maar soms lopen herhalingen van een eerder seizoen door de nieuwe afleveringen heen. Daarom lijkt dit me een goed idee voor het wensen- en suggestiestopic. Als je het daar plaatst, gaan ze er zeker naar kijken en wie weet kunnen we deze functie in de toekomst gebruiken.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Wolvy, dit lijkt me een uitstekend idee en zou implementeerbaar moeten zijn, het is echter zo dat wij de programmering, alsmede hoe dit er in de app uitziet, aangeleverd krijgen op de manier zoals die nu is. Wij kunnen hier voor nu geen wijziging in aanbrengen en daarom wil ik je adviseren om jouw suggestie inderdaad in bovengenoemd topic te plaatsen, dan pakt één van ons het voor je op! 

Dank voor de reacties. Ik ga het in de genoemde topic zetten. 

Het is inderdaad vooral wanneer afleveringen van meerdere seizoenen door elkaar heen worden uitgezonden. 

Reageer