Beantwoord

Opnames verdwenen

  • 3 December 2019
  • 3 reacties
  • 556 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo, ik wilde vanavond opnames terug gaan bekijken maar dat lukte niet. In eerste instantie stonden mijn opnames nog wel in de lijst maar kon ik ze niet bekijken {???} Na een herstart van de settopbox waren ze ineens allemaal verdwenen. Wat is hier aan de hand??

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 6 December 2019, 12:34

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ronwil1,

 

Jeetje, dat is inderdaad niet fijn! Heb je een factory reset uitgevoerd (alles terug naar de fabrieksinstellingen)? Want dan worden de opnames verwijderd. Ik heb direct een analyse uitgedraaid van jouw TV Box(en), maar constateer dat de schijf inderdaad leeg is. Het is voor jou mosterd na (of voor) de maaltijd, maar we starten volgend jaar met Cloud opnames. Dan heb je in elk geval altijd de zekerheid dat deze bewaard worden. :relaxed:

Hoi Jason,

nee, het was geen factory reset maar gewoon een herstart.

Opvallend was dat ik eerst alle opnames zag maar er geen een kon starten. ook gaf de hd indicator aan dat de schijf vol was, terwijl dat slechts voor de helft was. Na de herstart was ineens alles weg.

Inmiddels is de settopbox vervangen. Hopelijk werkt deze wel en neem ik opnames niet voor Jan met de korte achternaam op….

Cloud opnames is inderdaad een vooruitgang.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi Jason,

nee, het was geen factory reset maar gewoon een herstart.

Opvallend was dat ik eerst alle opnames zag maar er geen een kon starten. ook gaf de hd indicator aan dat de schijf vol was, terwijl dat slechts voor de helft was. Na de herstart was ineens alles weg.

Inmiddels is de settopbox vervangen. Hopelijk werkt deze wel en neem ik opnames niet voor Jan met de korte achternaam op….

Cloud opnames is inderdaad een vooruitgang.

Dat is zeker niet gebruikelijk. We gaan ervan uit dat het bij de nieuwe Box niet meer voorkomt en als dit wel zo is, dan zorgen we ervoor dat het niet meer gebeurt! Sorry voor het ongemak Ron. Opnames verliezen is nooit prettig, zeker niet als je ernaar uitgekeken hebt. :sweat:

Reageer