opnames via tv.odido.nl stoppen telkens

  • 17 April 2024
  • 3 reacties
  • 24 Bekeken

Vandaag heb ik een probleem bij al mijn opnames in de cloud als ik TV kijk via tv.odido.nl, om de 10 seconde stopt de opname en moet ik die handmatig weer starten, dat gebeurt dus bij iedere opname. In de andoid app gebeurt dat niet. Mijn internetsnelheid ligt het niet aan die ligt op 210 Mbps als ik via Odido test.

Cal van Odido 13 dagen geleden

Hoi @ezinken, fijn dat je dit ook op je mobiel kon testen, dat geeft een stuk meer informatie! Kan je ook testen of het niet alleen via de app werkt, maar ook via de tv.odido.nl website op je mobiel? Of heb je een andere laptop of computer waarmee je het kan uittesten? Als het dan ook goed werkt, ligt de oorzaak ergens bij de laptop. Ik neem aan dat er niet een toets op je toetsenbord vastzit die steeds het afspelen stopt? Heeft de website het voorheen wel gedaan?

Ik ben benieuwd, ik puzzel graag met je mee!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @ezinken, fijn dat je dit ook op je mobiel kon testen, dat geeft een stuk meer informatie! Kan je ook testen of het niet alleen via de app werkt, maar ook via de tv.odido.nl website op je mobiel? Of heb je een andere laptop of computer waarmee je het kan uittesten? Als het dan ook goed werkt, ligt de oorzaak ergens bij de laptop. Ik neem aan dat er niet een toets op je toetsenbord vastzit die steeds het afspelen stopt? Heeft de website het voorheen wel gedaan?

Ik ben benieuwd, ik puzzel graag met je mee!

Hoi @ezinken, fijn dat je dit ook op je mobiel kon testen, dat geeft een stuk meer informatie! Kan je ook testen of het niet alleen via de app werkt, maar ook via de tv.odido.nl website op je mobiel? Of heb je een andere laptop of computer waarmee je het kan uittesten? Als het dan ook goed werkt, ligt de oorzaak ergens bij de laptop. Ik neem aan dat er niet een toets op je toetsenbord vastzit die steeds het afspelen stopt? Heeft de website het voorheen wel gedaan?

Ik ben benieuwd, ik puzzel graag met je mee!

 

Het gebeurt ook op andere windows devices, behalve in de app. Als ik via mijn mobiel naar tv.odido.nl ga dan is het beeld heel haperig maar stopt niet,

Reputatie 6
Badge +2

@ezinken Dank je wel voor je terugkoppeling. Ik kijk graag met je mee, zodat je binnenkort weer op ieder apparaat kunt genieten van Odido TV! 

Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden? Dan ga ik dit gelijk doorzetten naar mijn collega’s van de technische dienst. Ik weet zeker dat zij op deze manier gericht opzoek kunnen naar een werkende oplossing. 

  • Welk merk/type apparaat gebruik je?
  • Wat is het besturingssysteem?
  • Welke browser en browserversie gebruik je?
  • Welke schermresolutie heb je ingesteld?
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem?

Laat je het mij weten als je zo ver bent? Ik ga dan gelijk voor je aan de slag! 😊

Reageer