Beantwoord

opnemen niet mogelijk

  • 8 January 2024
  • 5 reacties
  • 44 Bekeken

Ik kan nog steeds niet opnemen.

ik krijg steeds melding dat deze in behandeling is.

op de mails wordt ook niet gereageerd 

icon

Beste antwoord door Karin van Wijk 10 January 2024, 15:52

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Karin van Wijk, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Maak jij gebruik van de harddiskrecorder (de Entone Amulet 515) toevallig? Zo ja, ik kan deze voor je omruilen zodat alle opnameproblemen opgelost zijn en je voortaan in de Cloud kunt opnemen tot een max van 200 uur. Het maandbedrag zal ongeveer hetzelfde zijn, tenzij je de Amulet helemaal gratis hebt in jouw abonnement. 

Hoi Jason,

volgens mij niet, ik dacht dat ik 3 precies dezelfde kastjes had en alledrie zonder opname functie.

deze zijn geloof ik zo’n jaar geleden omgeruild met de oude t-mobile kastjes.

kun jij dit terugvinden ergens?

 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Karin van Wijk, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat de aanvraag die je had gedaan voor Cloud Opnemen bleef vasthangen in ons systeem. Dit is de reden dat het opnemen nog niet mogelijk was. Ik heb dit nu direct goed gezet voor je, waardoor het opnemen vanaf nu zou moeten werken zoals het hoort! 

 

Hallo Nora,

Bedankt hiervoor, het werkt nu wel.

gr Karin

Hi @Karin van Wijk, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat de aanvraag die je had gedaan voor Cloud Opnemen bleef vasthangen in ons systeem. Dit is de reden dat het opnemen nog niet mogelijk was. Ik heb dit nu direct goed gezet voor je, waardoor het opnemen vanaf nu zou moeten werken zoals het hoort! 

 

 

Reputatie 7
Badge +5

Super, dankjewel voor deze update @Karin van Wijk. Geniet ervan! 😊

Reageer