Beantwoord

Oude tv box (Vodafone Entone Kamai 510)

  • 14 December 2021
  • 8 reacties
  • 316 Bekeken

  • Doet lekker mee
  • 13 reacties

Beste,

Al sinds 2015 tevreden klant van T mobile thuis. Inmiddels is echter de tv box behoorlijk verouderd. Programma's terugkijken stopt soms ineens. Helaas kan je dan niet opnieuw opstarten vanaf dat moment. Soms zijn programma's niet terug te kijken om onduidelijke redenen. 

TV gids heeft geen handige functie tot het terugkijken van programma's. Box is tevens erg traag. 

Reset en opnieuw aansluiten heeft allen geen effect. Zeer waarschijnlijk als gevolg van de verouderde tv box.

Graag zou ik een nieuwer model tv box ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Stefan

icon

Beste antwoord door Boris 15 December 2021, 15:01

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7

Hi @SvE ,

Dank je wel voor je bericht en welkom! Ik denk graag met je mee. Ik heb daarom direct de verbinding erbij gepakt aan de achterkant en zie dat de TV Box inmiddels een uptime heeft van 80 dagen. Ik wil je daarom vragen om alsnog een reset uit te voeren, volgens de stappen in dit topic: 

Mochten deze nog geen goud waard zijn, niet getreurd. Dan wil ik kijken of een ruil inderdaad het probleem doet verhelpen. Ik hoor graag van je! 

Reset gedaan, zo'n 10 dagen geleden. Even leek het beter. Er blijven echter storingen optreden bij het terugkijken van programma's. Zowel bij begin gemist als bij uitzending gemist. 

Reputatie 7

Hi @SvE ,

Thanks voor je terugkoppeling! Ik zie dat er nog gebruikt wordt gemaakt van de Kamai TV Box. Mij lijkt het verstandig om deze om te ruilen voor een nieuwer exemplaar, waarbij ik vermoed dat we de problemen direct kunnen oplossen. Je zal daarbij een Aria TV Box ontvangen. Omdat het een ruil is voor een andere type TV Box, wil ik graag aan je vragen of ik dit voor je in orde kan maken. Ik hoor het graag van je! 

Dat is prima. 

Reputatie 7

Dan heb ik dit direct voor je in orde gemaakt @SvE ! Wil je ons laten weten wanneer de nieuwe TV Box binnen is en aangesloten en of dit voor jou een verschil geeft. We horen het graag! De TV Box die je niet meer nodig hebt kun je inleveren bij de milieustraat of E-waste inleverpunt. Je zal zo snel mogelijk een track en trace ontvangen om het pakketje in de gaten te houden. 

Super, dankjewel voor de snelle afhandeling!

Reputatie 7
Badge +16

Names @Boris: heel graag gedaan! Geef ons een seintje zodra de nieuwe box aangesloten is, dan checken we meteen of dit effect gehad heeft. Thanks en indien we elkaar voor de jaarwisseling niet meer spreken: een gezonde, gelukkig en geweldige Oud & Nieuw toegewenst! 🎉😊

@Boris @Jason Nieuwe tv box geïnstalleerd. Vooralsnog werkt alles super! Nu de komende dagen afwachten of de storingen bij terugkijken wegblijven.