oudere opnames terugkijken start niet (via apple tv)

  • 28 March 2024
  • 4 reacties
  • 39 Bekeken

Ik neem een programma (net 5) standaard wekelijks op. Als ik wil terugkijken, kan ik vrijwel altijd de meest recente direct kijken. Maar zodra ik naar een of meerdere opnames verderop in de lijst scroll, reageert het niet op de play/ok knop. Er start gewoon niets. Soms na 5-6x op de OK knop gedrukt te hebben, start hij ongevraagd de meest recente opname. Om de gewenste te bekijken is het vaak een “de aanhouder wint”- verhaal..
 

dit is sinds t-mobile Odido is geworden, hiervoor had ik er geen last van. 
 

wat is hier aan te doen?

Nora van Odido 28 dagen geleden

Hi @MiMaKo, het is natuurlijk niet de bedoeling dat het elke keer een gevecht wordt om de gewenste opname te bekijken. Ik wil hier graag naar kijken voor je! Ik ben als eerst benieuwd of dit ook voorkomt als je een opname wil afspelen via de mobiele Odido Online TV App of dat je hier wel gelijk de juiste opname kan afspelen. Mocht het op de mobiele app wel goed gaan, wil je dan eens de app op je tv helemaal verwijderen en opnieuw installeren? Het kan zijn dat dit het probleem oplost! 

 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @MiMaKo, het is natuurlijk niet de bedoeling dat het elke keer een gevecht wordt om de gewenste opname te bekijken. Ik wil hier graag naar kijken voor je! Ik ben als eerst benieuwd of dit ook voorkomt als je een opname wil afspelen via de mobiele Odido Online TV App of dat je hier wel gelijk de juiste opname kan afspelen. Mocht het op de mobiele app wel goed gaan, wil je dan eens de app op je tv helemaal verwijderen en opnieuw installeren? Het kan zijn dat dit het probleem oplost! 

 

Hi @Nora van Odido, op de app lijkt het wel correct te werken. Daarom heb ik de tv app verwijderd, opnieuw gedownload en opnieuw ingelogd. Het lijkt helaas niet de oplossing te zijn: middels de OK knop kan ik geen eerdere opnames met 1 klik openen en soms opent hij een andere opname dan de geselecteerde. 

Is er iemand van @Odido beschikbaar om naar het probleem te kijken? Thanks!

Reputatie 7
Badge +5

Mijn excuses @MiMaKo! Er moet iets mis zijn gegaan bij het ontvangen van je reactie op het bericht van Nora. Ik ben er voor je en help je absoluut verder. Ik start meteen met een aantal vragen:

  • Gaat het echt alleen om deze opnamereeks van Net5? Welk programma is dit, en wanneer wordt deze uitgezonden? Of heb je het ook bij andere opnames?
  • Welke televisie heb jij? Deel het merk en het modelnummer.
  • Heb je verder wel eens last van deze OK-knop op de afstandsbediening? Of werkt deze echt alleen in deze specifieke situatie niet goed?

Alvast bedankt!

Reageer