Beantwoord

pijltjes afstandsbediening

  • 24 August 2022
  • 17 reacties
  • 434 Bekeken

De source knop werkt maar ik kan niet v hdmi wisselen met de pijltjes.

Vandaag nieuwe klant geworden en sus ook nieuwe afstandsbediening.

Deze al defect of doe ik iets fout?

icon

Beste antwoord door TMTV 25 August 2022, 00:50

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +1

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/afstandsbediening

Had u de afstandsbediening werl gekoppeld aan de tv?  bovenstaande link geeft aan hoe en wat

Ja verder kan ik tv aan uitzetten, geluid bedienen etc.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @sandraardesch 

In de link vindt je ook instructies om de afstandsbediening te resetten en dan weer opnieuw koppelen, misschien dat het helpt?

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @sandraardesch  Welkom in de Community.

Kijk eens Hier  

Ervaar je problemen met de afstandsbediening? Dan ben je daar aan het juiste adres!

Veel succes! 

Reputatie 7
Badge +6

De pijltjestoetsen blijven altijd aan de tv-box gekoppeld. Ze kunnen niet de functies van de pijltjestoetsen van de tv-afstandsbediening overnemen. Bij sommige tv's kun je door de source-lijst scrollen door meermaals op de source-knop te drukken. Er zijn ook tv's waarbij je de lijst dan weer sluit. Daar is niets aan te doen. In dat geval zul je de afstandsbediening van de tv moeten gebruiken om een andere input te kiezen.

Dit probleem heb ik ook. Al 4 weken bezig om antwoord te krijgen en vandaag pas iemand gesproken die haar best deed om mij te helpen. 

Bagger van T-Mobile dat dit niet opgelost kan worden. Bij andere providers heb ik hier nooit problemen mee gehad. 

Reputatie 7
Badge +1

Wel heel vreemd dat het niet werkt,  zelf de T-Mobile afstandsbediening gekoppeld aan zowel een LG 55” oled tv als aan de Panasonic led tv op de slaapkamer via een amino tv box, gekoppeld zoals beschreven in de instructies en dan werkt het als een tierelier.

De originele afstandsbediening(en) gebruik ik zo goed als niet meer.

Ik bij andere providers ook nooit last mee. Tv is wel n oudje maar zou dus geen probleem moeten zijn. Lijkt me.

Vreemd.

Hoor graag wat de oplossing zou moeten zijn, gebruiker sv.

Reputatie 7

Hi @sandraardesch en @GebruikerSV, ik ga graag voor jullie na of dit wel zou moeten lukken met de tv die jullie in huis hebben! Kunnen jullie hier doorgeven welke tv jullie in huis hebben staan? Dan ga ik dit dubbelchecken, zodat ik zeker weet of dit wel of niet mogelijk is bij jullie. 

Hi @sandraardesch en @GebruikerSV, ik ga graag voor jullie na of dit wel zou moeten lukken met de tv die jullie in huis hebben! Kunnen jullie hier doorgeven welke tv jullie in huis hebben staan? Dan ga ik dit dubbelchecken, zodat ik zeker weet of dit wel of niet mogelijk is bij jullie. 

Hi Lisa, 

Ik heb een Philips Smart TV. 

Philips model 37PFL5604H/12

Reputatie 7
Badge +6

Ik heb hier vaker topics voorbij zien komen over Philips tv's waarbij je de pijltjestoetsen nodig hebt om van source te wisselen. Daardoor lukt het niet met alleen de TM-afstandsbediening. Als je er maar één wilt gebruiken, zou je kunnen kijken naar een universele.

Reputatie 7

Hi guys, nog bedankt voor de terugkoppeling! Graag willen ik en mijn collega’s nog weten of jullie via de Smart TV App kijken of via de TV Box? Het zou top zijn als jullie dit nog kunnen laten weten. 

Reputatie 7
Badge +1

Het wisselen van HDMI ingang is alleen van toepassing bij het kijken via een tv box, of bij het streamen via een smartphone enz zeg maar via een Chromecast enz.

Bij gebruik van de app is dit niet van toepassing 

Is ook ivm chromecast.

Reputatie 7

Hi @BeMu en @sandraardesch, bedankt voor de aanvulling! Eén van mijn collega's heeft aan mij laten weten dat het laatste antwoord van @TMTV de juiste is. Excuses dat hier geen andere mogelijkheid voor is @sandraardesch en @GebruikerSV

Ok. Bedankt voorhet antwoord.

Reageer