Beantwoord

probleem met afspelen opname lopend programma

  • 18 January 2024
  • 6 reacties
  • 78 Bekeken

Reputatie 2

Is er nu  ook met door spoelen bijvoorkeeld per 30 sec oid ipv in stapje 2x 4x 6x etc.
Verder lastig als een opname loopt en je halverwege gaat kijken dat op een gegeven moent na doorspoelen van reclame de weergave ineens stopt. ( Waarschijnlijk het moment van de live stream dat ik begon met kijken. Maar het is dan niet waar de livestream op dat moment is dat is dan ondertusssen een heel eind verder.

Misschien doe ik ies fout maar dit is voor mijn vrouw echt een min punt

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 19 January 2024, 11:17

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @bhennink, met een nieuwe update wordt dit veranderd naar 30 seconden doorspoelen.

Er is op dit moment een bug met opnames bekijken die nog lopen. Dit zal hopelijk ook worden opgelost in een volgende firmware update!

Reputatie 2

Hallo Tommie, enig idee wanneer we deze update kunnen verwachten . Ik zag al een tijdje geleden een melding dat deze er aan komt.
Dat zouden beide zinnige verbeteringen zijn. Mijn vrouw moppert nu regelmatig dat ze terug zou willen naar ziggo juist voor dit soort zaken.
 

Reputatie 7
Badge +9

Dat durf ik niet te zeggen @bhennink. Ik hoop ergens in Q1! 

Reputatie 2

q1 is ongeveer voorbij is er al nieuws?

Reputatie 6
Badge +2

@bhennink Ik ben gelijk naar mijn collega’s gelopen om dit na te vragen, maar er is nog geen duidelijkheid wanneer dit precies zal worden geïmplementeerd. 

Onze nieuwe Mediabox beschikt wel over de functie om sneller vooruit te spoelen (15x). Als je wil ruil ik jouw huidige TV Box met alle liefde om voor een Mediabox. Laat je mij weten of je dit wil? Dan maak ik het gelijk in orde! 

 

Reputatie 2

@bhennink Ik ben gelijk naar mijn collega’s gelopen om dit na te vragen, maar er is nog geen duidelijkheid wanneer dit precies zal worden geïmplementeerd. 

Onze nieuwe Mediabox beschikt wel over de functie om sneller vooruit te spoelen (15x). Als je wil ruil ik jouw huidige TV Box met alle liefde om voor een Mediabox. Laat je mij weten of je dit wil? Dan maak ik het gelijk in orde! 

 

Met het huidige boxje kan ik dacht ik 32x zo snel vooruit spoelen dus mogelijk heb ik die al.
maar ik merk dat dat heel onhandig werkt en gebruik dat niet zo vaak. Ik ga dan maar ff naar de WC oid.
Dat was met de ziggo box echt veel beter. Verder dat de box uit gaat na dacht ik 8 uur radio spelen. 
Mijn hele AV omgeving samen met de harmony AB is dan ineens uit sync. Voor mij zelf geen ramp maar mijn vrouw klaagt daar vaak over als ze er geen erg in had om tussendoor even een kanaal heen en weer te klikken
 

Reageer