Beantwoord

Problemen met tv anywhere op android

  • 7 March 2022
  • 4 reacties
  • 289 Bekeken

Reputatie 2

Sinds enkele dagen crasht de app steeds zodra casten gestart wordt. Op 3 verschillende toestellen helaas ervaren, en nog geen oplossing . Dat is niet echt handig,  en lijkt meer op TV Nowhere.

Zie wel in de playstore allerlei recenties met identieke problemen, maar op dit forum vind ik het niet terug. Ben vooral in een oplossing geïnteresseerd ;-)

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 March 2022, 11:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @rctroodt 

Op dit forum zegt een ander dat dit aan de Chromecast ligt, kan jij ook eens kijken of iets anders casten wel lukt of niet?

https://community.t-mobile.nl/televisie-493/tv-anywhere-app-valt-uit-341284

Reputatie 2

Als ik vanuit de app cast naar een losse Chromecast, óf naar een ingebouwde in onze Sony TV, reageert de app steevast met ‘de app is gesloten'. Als ik cast vanuit Youtube loopt de app gewoon door. Lijkt me dus een issue met de TMobile app te zijn icm casten.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @rctroodt 

Er is een onderzoek naar gestart en men werkt aan een oplossing.

Zie ook dit topic

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @rctroodt, top dat je er melding van maakt! Zoals @Waqqas aangeeft, zijn we hier druk mee bezig en zal het onderzoeksteam alles boven water proberen te krijgen om dit spoedig te herstellen. 

We zullen updates geven zodra dat mogelijk is en doen dit in het door Waqqas toegestuurde topic:

Dit topic gaat nu op slot.