programma info button AB

  • 24 December 2021
  • 7 reacties
  • 75 Bekeken

“Ruimte voor verbetering”

Op de AB van T mobile zit een button <info> Als je die indrukt krijg je op de TV een pagina, grotendeels leeg, met aan de rechterzijde 2 vakjes, één met <begin gemist>(waarom daar!) en één met, als je er op klikt lopende tekst met inderdaad informatie over het programma.

Waarom is die tekst in zo'n klein venster, bijna niet te lezen.Je ziet maar een klein stukje van de tekst, na een aantal seconden springt de pagina weer terug naar het programma. Als je weer opnieuw Info klikt krijg je de tekst weer van voren af aan. Bij wat langere info tekst lukt het soms niet om die helemaal te zien te krijgen.

Waarom niet het hele scherm gebruikt om de tekst met leesbaar grote letters te laten zien. Bij een nieuwe up-date zou het prettig zijn als dit wordt verbeterd.

Sander 2 jaar geleden

Hoi @j.groen,

 

Ik heb je wens toegevoegd aan het ‘wensenlijstje'. Hiermee gaan wij naar de verschillende afdelingen om ana te geven wat onze klanten graag verbeterd willen hebben. Dank voor de input!

 

 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Als ik op “info” druk krijg ik een heel duidelijke overzicht over het programma, met een kleine gids onder aan het scherm welke programma's hier na komen, en een duidelijk button met “gemist” 

Oh, zijn er verschillende menu's in omloop ?

Bij mij is het tekstblokje echt minder dan 10% van de schermgrootte, letters een stuk kleiner dan b.v. ondertiteling. Moet naar TV toelopen om het te kunnen lezen. Zie nergens een instelling om die lay-out te wijzigen.

Reputatie 7
Badge +1

Het verschil kan in het soort platform zitten, momenteel maak ik gebruik van het oude platform

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @j.groen, wellicht een gekke vraag, maar zou je eens een foto kunnen maken van het scherm zodra je de <INFO>-knop hebt ingedrukt? Ik weet dat de functionaliteit bij het nieuwe platform ietwat anders is visueel gezien dan die bij Interactieve TV, maar een groot, wit vlak komt me niet bekend voor. 

Alvast bedankt voor je medewerking en top dat je het aankaart!

Sorry, niet zo heel scherp, maar afmeting tekstvakje rechtsonder lijkt me duidelijk.

Mijn opmerking “grotendeels leeg” is niet correct. De achtergrond blijft gewoon het programma van de zender waar je naar kijkt. Maar als je info wilt zien zou het fijn zijn dat de tekst op z'n minst goed leesbaar is. Vak en lettertype mogen veel groter zodat tekst niet hoeft “te lopen” en in 1x gelezen kan worden.

Reputatie 7

Hoi @j.groen,

 

Ik heb je wens toegevoegd aan het ‘wensenlijstje'. Hiermee gaan wij naar de verschillende afdelingen om ana te geven wat onze klanten graag verbeterd willen hebben. Dank voor de input!