Beantwoord

programma terugkijken

  • 20 October 2022
  • 4 reacties
  • 42 Bekeken

Bij SBS6 programma terugkijken is heel vaak dat de uitzending bevriest. Loopt vast. Moet stekker uit tv kastje trekken. Tv start opnieuw op. Zeer irritant. 

icon

Beste antwoord door Lisa 20 October 2022, 15:41

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hi @Suikertooi, hartstikke goed dat je dit aangeeft - dankjewel! Ik kan je gelukkig laten weten dat we nog heel druk bezig zijn om dit issue te verhelpen. Momenteel ervaren meerdere klanten problemen met de Amino Aria 7x die vastloopt. Dit onderzoek is dan ook nog in volle gang en ik hoop dat ik snel kan aangeven dat de oplossing is gevonden. Excuses voor het ongemak! 🍀

Reputatie 2

Hallo, ik probeer via programma terugkijken de film Star Wars: Episode IX van 15-5-2024 op Veronica te bekijken echter dat lukt niet. De film start niet op. Enig idee hoe dat kan en hoe is het te verhelpen?

Reputatie 5
Badge +4

Hi @hans toor, ik help je hier graag mee verder! Ik heb het net zelf uitgeprobeerd en mij lukt het wel om de film af te spelen, het zou dus gewoon mogelijk moeten zijn. Krijg je een bepaalde foutmelding te zien of klik je op het programma en gebeurt er vervolgens niks? En is het wel mogelijk om andere programma's terug te kijken? Ik zie dat je gebruik maakt van de Odido TV App. Zou je deze eens willen verwijderen en opnieuw willen installeren? Ik ben erg benieuwd of dit het probleem oplost! 

Reputatie 2

@Nora van Odido ik heb de app opnieuw geïnstalleerd en nu kan ik de film terugkijken. Bedankt voor je hulp.

Reageer