Beantwoord

Regelmatig geen geluid bij het aanzetten van de TV

  • 5 April 2024
  • 4 reacties
  • 187 Bekeken

We hebben twee tv boxjes, Een geeft er nooit een probleem, maar de andere geeft regelmatig geen geluid bij het aanzetten van de TV. Er is in de instellingen niets over te vinden. Wat we dan doen is het voice knopje indrukken en zeggen tegen de afstandsbediening “geluid aan” dan gaat het geluid aan. Dit heeft niets met de TV te maken of het volume van de TV want als we de TV afstandbediening gebruiken zie je dat het volume niet op mute staat en een normaal niveau heeft.

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 5 April 2024, 15:21

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @ron.hartman, het zou natuurlijk wel handig zijn als je gelijk al geluid zou hebben! Begrijp ik het goed dat dit probleem niet altijd voorkomt? 

Ik wil je graag vragen om de Mediabox een powerflip te geven. Wil je het modem en de Mediabox van de stroom halen? Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de Mediabox weer in het stopcontact stoppen. De Mediabox gaat nu opstarten. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen! Laat je het me weten als dit het probleem heeft opgelost? 

 

Bedankt voor het antwoord, helaas heeft dit niets geholpen. Heb je nog meer suggesties?

Reputatie 3

Is dit geen bekend punt ervan uitgaande dat je de nieuwe mediabox bedoelt en niet de oude TV decoder. Ik heb hier ook last van en wacht met smart op de volgende update. 

Is dit geen bekend punt ervan uitgaande dat je de nieuwe mediabox bedoelt en niet de oude TV decoder. Ik heb hier ook last van en wacht met smart op de volgende update. 

Het vreemde is dat we twee kastjes hebben en die op de slaapkamer geeft nooit dit probleem. Als er geen reactie meer komt van Odido dan ga ik ik bellen om het kastje om te ruilen voor een andere.

Reageer