Beantwoord

Reset TV-box met opnamefunctie

  • 28 November 2019
  • 8 reacties
  • 457 Bekeken

Hallo,

Wij hebben nu een tijdje last van het feit dat we op 75% van de zenders geen geluid hebben. Ook hebben we geen geluid bij 100% van de radiozenders en bij alles wat we terug kijken is ook geen geluid aanwezig. Dit forum hebben we al helemaal doorgespit en alle mogelijkheden geprobeerd.

Aangezien ik zelf de tv-box niet kan resetten wil ik de klantenservice graag vragen dit voor ons te doen. Het heeft altijd goed gewerkt en gezien het feit dat het bij 25% van de zenders wel prima werkt lijkt het me een probleem van de tv-box.

 

Ik zie graag uw reactie tegemoet.

 

Mvg,

 

Patrick Kuijpers

icon

Beste antwoord door TAVL 28 November 2019, 15:04

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @Awesomesaurus,

 

Dat is niet awesome, maar gewoon irritant TV kijken of radio luisteren. Je geeft aan dat je al verschillende stappen hebt genomen om het goed te krijgen? Kun je aangeven welke dat zijn? Gaat het om een 515/box met opnamefunctie?

  • Box van de stroom af halen?
  • Modem van stroom af halen?
  • Media convertor van stroom af halen? 
  • UTP kabel in andere poort op de modem?

Goedenmiddag Tavl, 

Bedankt voor de snelle reactie. 

Klopt, de box is de Entone 515b. 

De stappen die ondernomen zijn de volgende:

- Media box herstarten (ook met het stroom eraf)

- Kabels vervangen

- Modem herstarten (internet werkt overigens perfect) 

- Converter herstarten

Het enige wat ik niet zelf kan is een complete reset van de tv-box, ik las dat dit alleen door de klantenservice kan worden gedaan bij boxen met een opnamefuctie.

 

Reputatie 7
Badge +4

Dat zijn inderdaad de goede basis stappen. Heb webcare gevraagd om een reset uit te voeren. Heb je voorkeur voor een specifiek moment?

Nu zou helemaal prima zijn hoor

Als het kan in ieder geval zo snel mogelijk :) 

@TAVL Enig idee wanneer de reset zou moeten gebeuren?

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @Awesomesaurus,

Staat genoteerd. Wordt naar verwachting vandaag uitgevoerd.

Reputatie 7

Hey @Awesomesaurus,

U vraagt, wij draaien! Zojuist heb ik een reset op je TV Box uitgevoerd. Laat je ons weten of het probleem is verholpen?

Reageer