Beantwoord

SBS9 Film: Bridge of Spies - storing - terug kijken op TV Anywhere

  • 23 May 2021
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Ik ben / was bezig (had storing) met het kijken van de film Bridge of Spies op SBS9. Die ik had gemist op 18 Mei. Opeens na 1 uur en 58 minuten spelen, stopt de film opeens. Krijgt hem niet meer spelend, met alles wat ik ook probeer. Terwijl hij daarvoor gewoon is afgespeeld. Terwijl programma’s ervoor en achter gewoon werken. 

Is dit een storing die nog gaande is of een vervelende bug die jullie niet eruit krijgen? Zou graag de film willen afkijken. Mogelijkheid, dat het later naar terugkijk datum nog te bekijken is.   

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 26 May 2021, 16:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @JosdenHertog, dat is natuurlijk onprettig wanneer je lekker een film wilt terugkijken!

Stopt de film elke keer na precies 1 uur en 58 minuten of is dit op wisselende momenten? Als ik het goed begrijp, gaat dit om Terug Kijken en niet om Cloud Opnemen, klopt dat? We hebben wel problemen met RTL4 en Terug Kijken momenteel, maar SBS9 niet,daarom vermoed ik dat het een tijdelijke hapering is. Heb je al geprobeerd om alles te herstarten? Dit haalt meestal de foutjes eruit zodat jij weer optimaal kunt genieten.

Laat me weten wat ik voor je kan betekenen/of het al opgelost is, thanks voor je medewerking alvast!

Beetje late reactie terug @Jason, maar ik had echt alles geprobeerd. Het betrof inderdaad over het terug kijken, niet met cloud opnemen. Zelf opnieuw afspelen en wat anders doen en als het bijna daar was met de tijd. Terug in de stoel ploffen :sweat_smile:  Maar ook dan, bleef hij daar hangen. Had het niet kunnen oplossen, maar via een andere manier kon ik het wel afkijken. 

Reputatie 7
Badge +16

@JosdenHertog Geen probleem, blij te horen dat je het op een andere manier alsnog hebt kunnen afkijken! Maar natuurlijk wel frustrerend dat het eigenlijk nog steeds niet werkt naar behoren. Zou je eens kunnen testen met een andere film of een ander programma of Terug Kijken ook daar issues geeft (op SBS 9), alsjeblieft? In principe zouden sinds gisteren alle issues omtrent Terug Kijken helemaal hersteld moeten zijn.

Thanks voor je input alvast en geniet van de zon (indien mogelijk)! 😊

Reageer