De eerste box was kapot, er zat iets los in de box. De 2e box gaf slecht beeld, de monteur bevestigde mij dat dit aan de box lag. T-mobile zou mij 2 andere boxen sturen. Na een paar weken ontving ik maar 1 box. Meteen mijn abonnement op mijn 2e box maar opgezegd, dan maar via chromecast kjken.
Mjn 3e box deed het goed tot ongeveer 2 weken geleden.. Hetzelfde probleem als met box nr. 2.
Slechte beeldkwaliteit en de witte letters zijn niet duidelijk. Vorige week met klantenservice gebeld er zou een storing zijn. Na een week wachten vandaag weer mer de klantenservice gebeld. Weer van alles doorgenomen en uitgemeten. (Alle drie de boxen waren overigens refurbished)
Ik mocht een afspraak maken met de monteur. Eerst beschikbare datum over 3 (!) weken.
Als klant, zeker een nieuwe klant mag je toch een betere service verwachten en ook een nieuwe box, niet een 2e hands box. Zeer slechte zaak is dit. Al met al heb ik dan langer met een slechte beeldkwaliteit gekeken dan HD kwaliteit zoals het hoort.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel