Beantwoord

spijt

  • 29 August 2022
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken

Eigenlijk wil ik helemaal geen topic starten! gewoon zonder gezeur TV kijken. Spijt dat ik over gestapt ben voor een paar rotcenten. Iedere keer modem opstarten stroom er uit. Niet over kunnen schakelen naar andere zender. Van ellende via de app kijken waardeloos dat je alles zelf moet gaan oplossen. Op de tv reclame zouden ze moeten vermelden dat er met regelmaat storingen zijn en of het beeld niet synchroon loopt met geluid. Dat je bij problemen die je ondervind je alle kabels los moet trekken stroom er af moet halen alles weer aansluiten om vervolgens een paar dagen later alle stappen weer te herhalen. Hoeveel nieuwe klanten zouden er komen? Om moedeloos van te worden. Niet blij met T-mobile wachten op einde contact. 

icon

Beste antwoord door Boris 29 August 2022, 12:18

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi @Thea12345,

Dank voor je bericht en welkom bij onze Community! Goed dat je dit bij mij aankaart, zo kunnen we wat aan de situatie gaan doen, zodat jij zo meteen probleemloos kan genieten van het tv kijken. Ik ben daarom direct voor je aan de slag gegaan! 

Na een meting van de verbinding valt mij direct op dat de TV Box een zogenoemde ‘lease-error’ geeft. Dit zorgt ervoor dat er problemen kunnen ontstaan met de verbinding die er binnenkomt. Geen zorgen - we kunnen dit euvel doen verdwijnen door middel van een fabrieksreset. We zetten daarmee de TV Box terug naar de fabrieksinstellingen. Hoe je deze precies doet, vind je op onze Wiki: 

Heb je deze uitgevoerd en merk je nog geen verandering? Laat het vooral weten. Wij gaan ervoor zorgen dat je probleemloos tv kan kijken! 

Reageer