Beantwoord

storing blokkerig beeld

  • 20 December 2021
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Op 18 December storing gemeld bij T-Mobile,blokkering beeld/ en stilstaand beeld,de monteur komt op 4 januari langs dat is 17 dagen na melding van de storing,tmobiel waarom moet dit zo lang duren,dit moet u binnen enkelen dagen oplossen,nu zitten wij met de kerstdagen met een storing,erg slecht,vriendelijke groet Geertjan

icon

Beste antwoord door Lisa 20 December 2021, 22:26

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7

Hi @Paspop, hele terechte vraag van je! Als ik dit voor je kon versnellen, dan had ik dat echt met liefde gedaan. Momenteel kampt Guidion jammer genoeg met een gigantische drukte, waardoor de afspraken niet op hele korte termijn ingepland kunnen worden. Excuses voor het ongemak, ik ben het met je eens dat dit lang duurt! Zodra jouw beeld weer perfect werkt, geef je hier dan een seintje? Dan ga ik gelijk kijken wat ik voor je kan betekenen qua vergoeding! ❤

Reputatie 7
Badge +1

Misschien een vreemde vraag van mijn zijnde, maar zijn er in Nederland niet meer dienstverleners welke dit werk doen, zodat men niet afhankelijk is van een partij? 

Reputatie 7

Ik kan me jouw vraag helemaal voorstellen @BeMu! Ik durf je niet te vertellen hoe dit precies zit, want wij werken alleen met Guidion samen. Op deze manier kan ik jammer genoeg dan ook niet een andere partij aansturen. Wellicht dat dit in de toekomst nog eens gaat veranderen en dat dit meegenomen kan worden.