Beantwoord

Storing tv kastje

  • 17 April 2018
  • 1 reactie
  • 212 Bekeken

Als sins augustus heb ik dagelijks storing van men tv kastje als hij langer als 2uur op de zelfde zender staat
Nu ben ik verhuist sins 2 weken en blijf het zelfde probleem houden

Vandaag monteur geweest en die kon hier niets aan doen

Nu wil ik iemand spreken die mij kan helpen

Omdat ik verhuist ben is de voor geschiedenis van mijn oude adres weg en daarmee dus ook al men klachten van toen

Graag zou ik iemand spreken die mij kan helpen dit op te lossen en tot een oplossing te komen

Ook op finansieel vlak !
icon

Beste antwoord door Sterre 18 April 2018, 10:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi Mitchvdijk87!

Welkom op onze Community! Fijn dat je er bent, is het allemaal gelukt met verhuizen? Ik help je graag verder met jouw vraag. Ik zie dat je ons gebeld hebt over jouw probleem. Via die weg is er al het een en ander aan de gang om jou een oplossing te bieden. Er is namelijk een nieuwe TV Box naar je onderweg. Deze is gisteren besteld, dus je zult hem binnen 5 werkdagen in huis kunnen verwachten. Dat is ook de reden waarom de monteur gisteren niets aan jouw TV-probleem kon doen.

Gelukkig is de geschiedenis van jouw klachten niet verloren gegaan! Deze bewaren wij. Ik zie dat je ons in december 2017 hebt opgebeld om vastlopend beeld te melden. Hoe had je de TV Box destijds aangesloten? Via een draadloze verbinding, of met een draad van de TV Box naar het modem?

Voor nu is de oplossing om de nieuwe TV Box uit te proberen die je binnenkort thuis bezorgd krijgt. Ik raad je aan dit nog even af te wachten, aangezien er vanuit onze technische dienst al aardig wat oplossingen bekeken zijn en we momenteel denken dat de nieuwe TV Box alles gaat oplossen. Kun je mij hiervan op de hoogte houden?

Reageer