storingen onder voetbal wedstrijden

  • 12 October 2022
  • 7 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 4

Ik ben er zat van Lisa dat er steeds storingen plaats vinden tijdens belangrijke voetbalwedstrijden? Amino geeft steeds dezelfde foutcodes?

Reactie s.v.p.

M.v.g.

Karin 

 

 

 

 

 

 

Boris 1 jaar geleden

Hi @k.eenschoten, omdat de problematiek in behandeling is in het eerder genoemde topic, sluit ik dit topic. Het is niet de bedoeling voor nieuwe ontwikkelen over hetzelfde probleem een ander topic aan te maken. Lees de Huisregels graag door: 

Dank je wel voor de genomen moeite.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hi @k.eenschoten.

Kan je iets meer vertellen wat er gebeurd, welke foutcodes krijg je te zien?

 

Reputatie 4

Hetzelfde als de vorige keer zie andere topics. Lisa weet daarvan.

Ik wil voetbal zien. Geen foutcodes steeds.

Ze zouden er iets aan doen?

Reputatie 7

Hi @k.eenschoten, merci dat je dit onderwerp hier aan de kaak stelt! Als je het echt enkel om de kwaliteit had bji een voetbalwedstrijd, dan liet ik je graag weten dat dit als algemeen verberterpunt op onze agenda staat. Specifieke foutmeldingen die zou je niet mogen ervaren. Dus net als @TechRacing93 hoor ik ook heel graag of je deze foutmeldingen kunt uittypen, zodat ik hier achteraan kan gaan. Gaat het hier nog steeds om de foutmelding 13306 die je eerder in het onderstaande topic aangaf? 

Weet dat ik hier graag een verzoek voor indien bij onze technische dienst! Had je mijn laatste stappen uit dat topic nog uitgevoerd? Ik hoor het graag, want ik wil dit verhelpen! 

Reputatie 4

Hi @k.eenschoten, merci dat je dit onderwerp hier aan de kaak stelt! Als je het echt enkel om de kwaliteit had bji een voetbalwedstrijd, dan liet ik je graag weten dat dit als algemeen verberterpunt op onze agenda staat. Specifieke foutmeldingen die zou je niet mogen ervaren. Dus net als @TechRacing93 hoor ik ook heel graag of je deze foutmeldingen kunt uittypen, zodat ik hier achteraan kan gaan. Gaat het hier nog steeds om de foutmelding 13306 die je eerder in het onderstaande topic aangaf? 

Weet dat ik hier graag een verzoek voor indien bij onze technische dienst! Had je mijn laatste stappen uit dat topic nog uitgevoerd? Ik hoor het graag, want ik wil dit verhelpen! 

Zekers deze foutmeldingen krijgen we vaak, met schakelingen tussen de kanalen ook….van 161 naar 160, en dan knalt het eruit, alles wordt zwart, hetzelfde dus wat we de vorige keer gemeld hebben, dus laten ze hier iets aan doen!!

Gr.

Karin

Reputatie 4

we hebben ook al steckers erin en eruit gedaan en weer die vervelende amino weer opgestart….

Reputatie 4

Hoop dat het nu eens echt verholpen wordt, we betalen erg veel aan t-mobile in de maand, mag het ook wel goed zijn he??

Reputatie 7

Hi @k.eenschoten, omdat de problematiek in behandeling is in het eerder genoemde topic, sluit ik dit topic. Het is niet de bedoeling voor nieuwe ontwikkelen over hetzelfde probleem een ander topic aan te maken. Lees de Huisregels graag door: 

Dank je wel voor de genomen moeite.