Beantwoord

t-mobile TV

  • 3 April 2018
  • 6 reacties
  • 291 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Geachte LS, in het Forum staat :"T-Mobile Thuis heeft prachtige mogelijkheden wat betreft het kijken van TV op jouw laptop, tablet of smartphone. Bij ons kun je jouw abonnement zo invullen zoals je dat zelf wilt. Ben jij een sportfanaat en volg je graag iedere wedstrijd? Dat kan! Ben jij (net als ik) verslaafd aan films? Ook daar hebben we een zenderpakket voor! Wil jij bijvoorbeeld in de trein jouw favoriete TV-programma kijken? Check, dat is mogelijk!"

Hoe kijk ik dan Ziggo sport op mijn mobile , met de App ? staat geen live stream , Ben T-Mobile thuis en mobile klant , betaal extra voor ziggo sport pakket ,
graag verneem ik een oplossing
Bvd
icon

Beste antwoord door Fred_M 4 April 2018, 19:08

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
hallovivden,

welkom op het community forum.
de handleiding voor de app vind je hier. https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/online-tv-kijken/ziggo-sport-totaal-app/
Geachte Hidden.nld, Ben klant bij T-mobile thuis en mobile , heb ziggo sport als extra pakket bij T-mobile thuis . De Ziggo app vraagt een klantnummer van Ziggo , denk niet dat ze het T-mobile thuis klantnummer zullen accepteren
Reputatie 2
In dit bericht op het T-Mobile forum staat precies hoe je via je smartphone naar Ziggo Sport kunt kijken. https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/nieuw-bij-t-mobile-thuis-ziggo-sport-totaal-go-en-film1-go-281531

Klik op "Toon inhoud" onder het Ziggo Sport Totaal logo.
Geachte Fred_M , Thx dit werkt , jammer dat het niet in een app past , maar ja je kunt niet alles hebben . Ik ben geholpen
Reputatie 2
Top! Veel kijkplezier!
Reputatie 7
Hi Vivden, wees gerust, je kan Ziggo sport ook via de Ziggo app kijken! Je kan hiervoor inloggen met je T-Mobile Thuis klantnummer en pincode. Op onze website vind je hier meer informatie over (even naar het einde van de pagina scrollen).

Reageer