Beantwoord

Terugkijken Comedy Central

  • 2 July 2023
  • 9 reacties
  • 288 Bekeken

Ik wist dat ik Friends niet terug kon kijken, maar nu kan ik ook Family Guy, Young Sheldon, The Simpsons en wie weet wat nog meer niet meer terugkijken. Wat is dit voor een onzin?

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 6 July 2023, 15:54

Bekijk origineel

9 reacties

Will and Grace kan ik ook niet meer terugkijken, maar eerder deze week was dit nog wel mogelijk. Ik zou graag uitleg krijgen, want terugkijken is eigenlijk wat ik het meest doe bij tv kijken, dus ik ga kijken of een andere provider dit beter aanbiedt.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Yvonne Eva, welkom op onze Community! 

Ik geef je graag wat meer duidelijkheid hierover. Het is inderdaad niet mogelijk om de zender Comedy Central terug te kijken. Dit heeft te maken met de rechten van de zender. In ons zenderoverzicht kun je precies zien welke functie’s je kunt gebruiken en op welke zenders dit mogelijk is.

En waarom kon dat eerst dan wel?

En het geldt niet voor alle programma's op Comedy Central, dus wat je stelt klopt eigenlijk ook niet. 

Reputatie 7
Badge +9

@Yvonne Eva dat is inderdaad gek maar hoort niet te kunnen. Dit heeft te maken met de uitzendrechten van het programma en de zender. Ik denk dat je geluk hebt gehad dat het soms wel gewerkt heeft, het hoort namelijk helemaal niet te werken. 

En vanaf wanneer is dit dan zo? Want eerlijk gezegd vind ik het mogelijk te geloven dat ik eerst "geluk" had. 

Ook gezien eerdere topics waarin duidelijk staat dat het eerst wel het geval was. 

Reputatie 7
Badge +9

@Yvonne Eva wanneer dit precies veranderd is durf ik niet te zeggen. Het klopt inderdaad dat dit eerder wel mogelijk was, echter heeft Comedy Central de rechten veranderd en is het nu niet meer mogelijk.

Reputatie 7
Badge

@Yvonne Eva we hebben het nagevraagd bij Comedy Central. Er was een probleem ontstaan in de aanlevering van de programmagegevens. Dit is nu hersteld.

Reageer