Beantwoord

Terugsturen van T-Mobile Thuis apparatuur

  • 6 July 2023
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

Hallo, ik krijg vandaag een mail met het verzoek om alnog de T-Mobile Thuis apparatuur en accessoires terug te sturen. Toen ik telefonisch aangaf dat mijn tv box niet reageerde op de optie opnemen en terugkijken is mij een andere HDMI kabel toegestuurd. Ik heb uiteindelijk een compleet nieuwe doos met tv box, kabels en afstandsbediening ontvangen. Er is mij toen gezegd dat ik niks hoefde terug te sturen. De mail van vandaag verbaasd mij dus. Wat is nu de bedoeling? 

icon

Beste antwoord door Ishana van Odido 16 July 2023, 11:16

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Die nieuwe apparatuur, met eventueel defecte hdmi kabel, moet zeker terug. Er is een antwoord nummer /gratis mogelijkheid voor.

Ik heb 10 juli de apparatuur terug gestuurd, dit is 4 dagen na ontvangst email om spullen binnen 8 dagen te retourneren. Nu heb ik vandaag een email ontvangen met de melding dat ik mogelijk een boete krijg. 

Bij DHL zie ik dat het pakket in het systeem nog onderweg is en waarschijnlijk is 19-7-2023 het retourmoment. Indien gewenst heb ik de track&trace code maar die zet ik niet hier weg.

 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Wiewie1604, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Je krijgt deze automatische herinneringen, omdat het pakket niet is aangekomen. Maar geen zorgen. Als het is aangekomen, wordt het verwerkt in het systeem en zul je geen boete ontvangen. Fijn weekend voor nu! 😊 Groetjes, Ishana

 

 

Ik heb ook alles teruggestuurd 4 dagen nadat ze op 7 augustus  mijn abonnement uit zouden zetten en ze blijven mij lastig vallen.

Ik kreeg op 4 augustus al een mail dat ik binnen 8 dagen alles terug moest sturen.

Vreselijk slecht.

Mensen neem overal foto's en screenshots van!!!

 

Reageer