Beantwoord

tv

  • 5 January 2022
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb een vraag,nadat wij een update van tv ontvangers hebben gehad

Is het beeld een stuk minder,minder scherp.

Nu al van alles geprobeerd gerest harde reset heeft iemand hier nog ideeen over

om dit weer goed te krijgen.

icon

Beste antwoord door Lisa 6 January 2022, 09:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7

Hi @huissie, top dat je hiervoor aanklopt! Ik ga je hier graag bij helpen, want je hoort volop van goed beeld te genieten. Zojuist heb ik jouw verbinding onder de loep genomen en dit ziet er perfect uit. Dit staat natuurlijk haaks op wat jij ervaart, dus hier gaan we samen mee aan de slag.

Je geeft al aan dat je een reset hebt uitgevoerd, top! Zou je ook eens een zogenoemde powerflip willen uitvoeren? Dit doe je als volgt. Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Kan je aangeven of dit ervoor heeft gezorgd dat het beeld weer beter is geworden? Zo niet, dan hoor ik graag van je of dit issue zich op beide TV Boxen afspeelt. Kan je daarnaast aangeven of jij ook last hebt van een wazig menu of is het enkel beeld tijdens het tv kijken zelf? Ik hoor het graag van je, zodat ik hier verder actie op kan ondernemen als dat nodig is. Ik wil dit namelijk graag voor je fixen! 💪

Reputatie 1

Hi @huissie, top dat je hiervoor aanklopt! Ik ga je hier graag bij helpen, want je hoort volop van goed beeld te genieten. Zojuist heb ik jouw verbinding onder de loep genomen en dit ziet er perfect uit. Dit staat natuurlijk haaks op wat jij ervaart, dus hier gaan we samen mee aan de slag.

Je geeft al aan dat je een reset hebt uitgevoerd, top! Zou je ook eens een zogenoemde powerflip willen uitvoeren? Dit doe je als volgt. Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Kan je aangeven of dit ervoor heeft gezorgd dat het beeld weer beter is geworden? Zo niet, dan hoor ik graag van je of dit issue zich op beide TV Boxen afspeelt. Kan je daarnaast aangeven of jij ook last hebt van een wazig menu of is het enkel beeld tijdens het tv kijken zelf? Ik hoor het graag van je, zodat ik hier verder actie op kan ondernemen als dat nodig is. Ik wil dit namelijk graag voor je fixen! 💪

Hoi Lisa,

thanks voor de hulp,het beeld is weer wat scherper.was echt onscherp,maar de harde reset hebt nu wel goed geholpen.

en menu was ook wazig beeld en is nu ook weer scherper zeg maar.

zoals altijd was.

En appel tv is dat nog scherper of raden jullie mij dat niet aan.nu is ook goed beeld hoor

 

Reputatie 7

Hi @huissie, wat ontzettend fijn om te lezen dat jij een verschil merkt! Super dat alles nu weer een stuk scherper is. Goede vraag van je omtrent Apple TV. Het ligt echt aan de kwaliteit van je tv hoe scherp Apple TV is, dus dit is niet per se scherper dan het beeld dat jij nu ervaart. Weet jij zo voldoende? Laat het vooral weten als je nog andere vragen hebt, want ik help je graag!