tv

  • 9 May 2024
  • 5 reacties
  • 67 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

We hebben nu sinds een maand Odido en hebben alleen maar ellende. De tv staat regelmatig stil.

30 april 21.45 uur Rtl4

2 mei 22.55 uur Rtl5

7 mei 22.18 Sbs6

9 mei 13.25 Wild

En dan  nog de keren die we niet opgeschreven hebben. 

Ik heb al tich keer de reset gedaan volgens de handleidingen. Niets helpt. Overweeg weer over te stappen naar Kpn. Bij hun had ik nooit problemen

Odido los het aub voor ons op

Waqqas 11 dagen geleden

Hallo @Fred54 

Is het tv kastje rechtstreeks met de modem/router verbonden? Hier vind je enkele tips die mogelijk kunnen helpen.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Fred54 

Is het tv kastje rechtstreeks met de modem/router verbonden? Hier vind je enkele tips die mogelijk kunnen helpen.

Reputatie 1

Helaas een bekend probleem heb er op gezette tijden ook last van . Vooral viaplay heeft er last van . Rechtstreeks op modem aangesloten. Odido doet er niks aan helaas .

Reputatie 6
Badge +2

@Fred54 Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik kijk graag met je mee, zodat je weer kan genieten van TV kijken! 

Ik ben gelijk het systeem ingedoken om jouw verbinding te meten, deze ziet er gelukkig uitstekend uit! Wel zie ik dat je heel veel apparaten hebt aangesloten op LAN 1, maak je toevallig gebruik van een switch? Wil je deze er eens tussen uithalen en de verbinding nogmaals testen? Ik verneem graag wat dit doet. 

Reputatie 1

We hebben inderdaad veel apparaten op wifi en internet dat is de vooruitgang . Maar daar zou het internet op voorbereid moeten zijn. Ik denk dat de standaard modems niet meer passen in deze tijd dat alles op wifi en internet zit. Heb de hub er al tussenuit gehaald geen verschil. 

En het is ook niet altijd het zijn meer periodes dat t gebeurd .

Het is echt een bufferprobleem

Ik heb 2 tablets, een tv, playstation en een laptop. In mijn vorig abonnement met Kpn en online.nl nooit een probleem gehad.

Wat is een switch?

Reageer