Beantwoord

tv anywhere app

  • 3 October 2020
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 14 reacties

Wanneer krijg ik van een van de moderatoren nou een antwoord.

ik heb een ipad 4 met iOS 10, de nieuw app laat zich niet installeren en ik kan dus geen tv kijken.

wanneer wordt dit probleem opgelost

wat is de oorzaak van het probleem

en waarom moet dit zolang duren

zet gewoon de vorige versie terug die werkte tenminste, maar na 01-10 werkt niets meer.

ik ben klant maar krijg niet gevoel koning te zijn

gr.

icon

Beste antwoord door Cristien 3 October 2020, 15:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Ios10 is wel een oude versie. Op een gegeven moment stopt daar de ondersteuning van allerlei apps voor.

Reputatie 7
Badge +14

Wil je nu stoppen met telkens opnieuw dezelfde topic te openen aub. Je krijgt er niet sneller antwoord door want de moderators reageren op volgorde van binnenkomst berichten, bovendien is telkens het zelfde onderwerp openen tegen de community regels 

Hallo @Kkqs   Post je probleem even Hier het wordt dan sneller gelezen en opgepakt.

Inmiddels is IOS14.01 te downloaden. Ik denk dat meer apps het niet meer doen bij jou? 


De moderators houden jullie in dat topic graag op de hoogte van waar ze mee bezig zijn. Ze zullen niet individueel op elk bericht reageren maar ze lezen elke reactie en proberen het op te lossen.

Groetjes

Reputatie 7

Hi @Kkqs, zoals @CrisTien al aangeeft zijn we alle feedback over TV Anywhere op dit moment aan het verzamelen, je kan je feedback kwijt in het topic die ze je doorgelinkt heeft. In dit topic zullen we ook informatie plaatsen over mogelijke issues en updates. Bedankt voor je feedback hierin.