Beantwoord

TV Anywhere Apple TV speakers

  • 26 May 2020
  • 8 reacties
  • 274 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo!

 

ik heb Zojuist mijn nieuwe libertone speakers aangesloten op mijn  TV via AirPlay, echter doet de TV anywhere als enige app het geluid niet via de boxen.

 

komt dit omdat er geen ondersteuning is vanuit t mobile of doe ik iets fout?

 

alvast bedankt 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 28 May 2020, 16:32

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @GinoKo, welkom op de Community, tof dat je hier jouw vraag stelt! 😄

Kun je eens proberen om de TV Anywhere app opnieuw te installeren? Dat zorgt er in de meeste gevallen voor dat alles weer functioneert zoals het hoort. Heb je trouwens de nieuwste versie van TV Anywhere gedownload? Welke iPhone gebruik je en welke iOS versie staat daarop? Sorry voor het vragenvuur, maar we gaan dit tot op de bodem voor je uitzoeken. We will find a solution! 😎

Hoi @Jason 

 

ik heb de app zojuist verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, helaas nog steeds geen geluid via de AirPlay over de speakers. 
 

Ik gebruik geen iPhone, ik gebruik mijn AppleTV. Deze zojuist ook ge-update naar de meest recente TVOS.

 

als ik trouwens de app via iPhone gebruik en dan naar de Apple TV CAST, dan gaan de speakers wel aan. Het probleem zit hem dus echt in het gebruik van de TV anywhere app voor Apple TV.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @GinoKo, thanks voor je terugkoppeling. Jammer genoeg lijkt het dan inderdaad op een bug in de TV Anywhere app versie voor Apple TV. Ik heb rondgekeken en gezocht naar een antwoord, het blijkt dat het momenteel (nog) niet mogelijk is om bij de TVA app voor Apple TV de geluidsbron in de app aan te kunnen passen. 

Sorry voor het ongemak. Zodra dit aangepast wordt, zul je de update vanzelf krijgen. Kan ik iets anders voor je doen in de tussentijd? De Community helpt graag! 😁

Wordt er nog gewerkt aan dit probleem? Bij mij werkt het in ieder geval nog niet. 

Reputatie 7

Hi @Geen Airplay geluid, ik heb dit gelijk voor je nagevraagd! Zodra ik hier een reactie op terugkrijg, dan laat ik dat aan je weten. Top dat je in dit topic aan de bel trekt! 

Reputatie 7

Hi @Geen Airplay geluid, het heeft wat langer geduurd voordat ik een antwoord terugkreeg door een vakantieperiode! Excuses hiervoor. Graag wil ik aan je vragen of je uit kan leggen hoe jij alles precies hebt opgesteld. Kan je dit aangeven? Dan kunnen wij je gerichter verder helpen met een duidelijk antwoord! 😊

Ik heb een Sonos systeem en normaal gesproken kan ik dat systeem via Airplay met mijn Apple TV koppelen. Bij alle Apple TV apps heb ik geluid via Airplay maar bij de TV Anywhere app van T-mobile krijg ik geen geluid. Ik hoop dat het zo duidelijk is. Bedankt alvast.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Geen Airplay geluid, het is nog niet mogelijk om de geluidsbron in de app zelf aan te passen. Dit zal de reden zijn waarom jij het geluid via Airplay niet kunt configureren op de Apple TV-app van T-Mobile. Sorry voor het ongemak! Ik hoop dat we je spoedig blij kunnen maken met een aanpassing!

Reageer