Tv Anywhere op Apple TV update nodig

  • 17 February 2020
  • 4 reacties
  • 635 Bekeken

Reputatie 6
Badge

De ‘nieuwe’ Tv Anywhere App staat nu al weer 1,5 jaar in de App Store en is bijna net zolang beschikbaar voor de Apple Tv. Als eerste Nederlandse provider introduceerde T-Mobile een Tv app op tvOS. Echter is er sinds deze lancering nooit meer geüpdatet (dit geldt trouwens ook voor de iOS app, deze is ook al meer dan een jaar niet geüpdatet). 


Dat de app nooit meer geüpdatet is, is duidelijk te merken, de app loopt vaak vast, de interface staat vaak dubbel in beeld en loopt over elkaar heen, geluid valt weg, de ondertiteling bij een aantal zenders mist nog steeds en de app crashed bij opnieuw bij het opniopenen van de app. Verder is er qua gebruiksgemak nooit meer iets verbeterd.

T-Mobile begon heel voortvarend met het uitbrengen van een tvOS app en ik gebruik hem vaker dan de settopbox. Toch is de app instabiel en kan hij naar mijn mening met weinig moeite verbeterd worden. Dit had al lang gebeurd kunnen zijn. Ik hoop dat T-Mobile de Tv Anywhere app sneller en regelmatiger update!

Graag hoor ik of er nog updates op het programma staan, of dat T-Mobile de Apple Tv app laat dood bloeden. 


Hier volgt een totale opsomming van zaken die echt verbetering nodig hebben:

  • App stabieler maken. 
  • App sneller maken (vooral de gids is tergend langzaam)
  • Geluidsbron in de app aan kunnen passen (bijvoorbeeld kunnen kiezen voor Airpods)
  • Geluid valt vaak weg terwijl het beeld doorloopt.
  • ondertitels aan kunnen zetten. 
  • Ondertitels toevoegen aan in ieder geval History channel
  • Zoveel mogelijk zenders toevoegen (ook zenders buiten het basispakket) 
     

 

 


4 reacties

Reputatie 3

Ik ben speciaal overgestapt naar T-Mobile voor de Apple TV en dit weekend heb ik de app intensief getest maar ik moet zeggen dat ik de gebruik op zich erg fijn vindt, vooral het zappen doormiddel van swipen is erg fijn. Ik herken mij eigenlijk niet in een langzame app en wegvallend geluid.

Wel herken ik ook het missen van ondertitels bij History (zaterdag heb ik hier ook een topic voor aangemaakt) en dat nog niet alle zenders beschikbaar zijn maar goed wel de belangrijkste zijn aanwezig vooral Fox, TLC, Discovery, Nat Geo Graphic en Animal Planet. Had hiervoor NLZiet nou dan vind ik de TMobile app een verademing moet ik eerlijk zeggen en leukere zenders.

ik hoop ook op een doorontwikkeling, zou ook leuk zijn als er films en series beschikbaar komen en idd zenders buiten het basispakket.

al met al gaat Tmobile tenminste wel met de tijd mee in tegenstelling tot de concurrenten. En erg fijn om alles via de Apple TV te kunnen doen, 1 kastje voor alles 😀

 

 

Reputatie 6
Badge

Ik ben het met je eens hoor het is echt geen slechte app. Maar een App overnemen van je dochteronderneming Knippr en er vervolgens 1,5 jaar niet meer naar omkijken  is een beetje gemakzuchtig en jammer. In die 1,5 jaar hadden ze de app op zijn minst wel stabieler kunnen maken. 

Reputatie 3

Daar heb je zeker een punt en af en toe een nieuwe feature erbij is ook leuk

Ik vond de interface zoals die van knippr echt top, de nieuwe interface van de laatste versie is echt niet prettig. Waarom is iets goeds compleet weg?

De nu horizontale tv gids wil ik weer graag kunnen instellen als verticaal, dus zenders als kolom en tijd als rij.

Reageer