Beantwoord

TV Anywhere valt steeds uit tijdens het kijken

  • 11 July 2022
  • 8 reacties
  • 206 Bekeken

Reputatie 1

Goedenavond,

 

Mijn TV Anywhere valt tijdens het tv kijken regelmatig uit. Hij geeft dan aan dat er een error is ontstaan in de verbinding. Alleen de app herstarten help. Maar ik zou graag zonder uitvallen willen tv kijken.

 

Heeft iemand dit probleem ook?

 

Groet en fijne avond,

 

Andreas

icon

Beste antwoord door Boris 13 July 2022, 13:58

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7

Hi @andreas van den akker, ik wil hier ook heel graag iets aan doen! Het is zeker niet de bedoeling dat je problemen met TV Anywhere ondervindt. Zou je de App eens willen verwijderen en opnieuw willen installeren? Ik hoor heel graag of dat het probleem verhelpt! Kan je daarnaast aangeven of je via de wifi kijkt of via het mobiele netwerk? 💪

Reputatie 1

Hi Lisa, dank voor je reactie. Ik heb zojuist de app verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Nog steeds krijg ik de foutmelding ‘214999’ En de melding ‘your iphone is jailbroken, this is highly risky’. 
 

Ik draai de app momenteel via WiFi. 100 Mbit. Ik heb al eens geprobeerd via mobiele data te kijken maar dat werkte ook niet.

 

Dank voor je hulp,

 

Andreas

Reputatie 7

Hi @andreas van den akker,

Thanks voor je reactie. De melding die je ontvangt doet mij zeker aan het denken. Ik ben daarom erg benieuwd naar de volgende punten: 

  • Welke iOS versie gebruik je? 
  • Welk apparaat gebruik je om de app te bekijken? 
  • Welke versie van de app is geïnstalleerd? 

Alvast heel erg bedankt voor je antwoord.

Reputatie 1

Beste Boris,

 

op mijn MacBook Pro draai ik Monterey 12.4

 

Op mijn iPhone 15.5

 

ik draai Tv Anywhere versie 2.4.5 op mijn MacBook Pro.

 

groet en bedankt,
 

Andreas

Reputatie 7

Hi @andreas van den akker,

Dank voor je snelle terugkoppeling. Ik ben direct voor je gaan schakelen met onze technische diensten en we zien hier wat het euvel is. Het gebruik van de TV Anywhere app is niet mogelijk op macOS, maar wel op de iOS van de iPhone. Wil je TV Anywhere gebruiken op je MacBook Pro, dan zal je gebruik moeten maken van de browser versie en niet de app. Excuses voor het ongemak! 

Reputatie 1

Aha! Dank voor de snelle reply!

 

Hehe! Nou dat mogen ze dan wel eens in de gebruiksaanwijzing zetten zeg! Scheelt jullie ook een boek werk ;-)

 

Bedankt en een fijne dag

 

Groet, Andreas

Reputatie 1

Mag ik vragen waarom er op de Apple App Store dan wel een app downloadable is? Die snap ik niet zo

 

Groet,

Andreas

Reputatie 7

Hi @andreas van den akker,

Terecht punt en ik neem die feedback ook graag mee, zodat we dit duidelijker in beeld hebben en jij beter geïnformeerd. Zo kunnen we in de toekomst beter afstemmen hoe het precies zit. Dank voor je scherpe blik!